جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۱۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

لزوم گسترش فعالیتهای خبری و اطلاع رسانی در پیام رسان های داخلی

روز گذشته نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان به ریاست روابط عمومی استانداری خوزستان و میزبانی اتاق بازرگانی اهواز در محل سالن آمفی تئاتر این اتاق برگزار شد.

لزوم گسترش فعالیتهای خبری و اطلاع رسانی در پیام رسان های داخلی
(سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۳۸

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، طی این نشست ضمن تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های خبری و اطلاع رسانی در پیام رسانهای داخلی، مدیران روابط عمومی دستگاههای مختلف هر کدام به صورت جداگانه به بیان نظرات خود در این خصوص پرداختند همچنین گزارشی از حوزه کاری خود ارائه دادند.

مهدی طرفی مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان طی این نشست بر ضرورت سازگاری با شرایط فعلی و محدودیت اینترنت تاکید کرد و گفت:در این شرایط باید ترتیبی اتخاذ گردد که ضمن حفظ موقعیت و مخاطبین خود در پیام رسان های خارجی فعالیتهای خبری و اطلاع رسانی خود را در پیام رسانهای داخلی توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در مباحث حوادث اخیر کشور دستگاهها باید ترتیبی اتخاذ کنند که از طریق رسانه ها برای پرسنل خود روشنگری کنند.

طی این نشست همچنین مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مجموعه اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی بویژه دستگاههای خدماتی به عنوان خدمات نظام تلقی می شود، خاطر نشان کرد:خدماتی که شرکت آبفا و مجموعه دستگاههای خدماتی به مردم می دهند به عنوان دستاوردهای نظام است و بدیهی است هر چه میزان کیفیت و کمیت این خدمات بهتر و مطلوبتر باشد به همان میزان در جلب رضایت عمومی اثر گذار است و این امر مسئولیت ما را دو چندان می کند.

سیدغلامرضا شریفی افزود: دستگاههای خدماتی همانند شهرداری، آبفا و برق و .... باید همسو با سیاستهای کلان نظام خدمات خود را نیز به مردم ارتقاء دهند و در همین راستا در مقوله اطلاع رسانی نیز هم افزایی داشته باشند.

وی همچنین پیشنهاد داد کمیته و یا شورای اطلاع رسانی متشکل از دستگاههای خدماتی دارای حوزه ماموریتی مشترک تشکیل گردد تا در زمان مورد نیاز با هدایت صحیح مقوله اطلاع رسانی ضمن مقابله با ترفندهای رسانه های معاند نسبت به تنویر اذهان عمومی و اقناع مردم به خدمات ارزشمند دولت و نظام اقدام نمایند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۳۰
(سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/3q3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید