جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۱
سرویس : آب
کد خبر : ۴۹۲۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب تصفیه خانه آب خرمشهر با اعمال مدیریت تولید و توزیع

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان از افزایش ظرفیت شبکه آب شرب خرمشهر پس از انجام تغییرات فنی و اعمال مدیریت صحیح توزیع خبر داد.

افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب تصفیه خانه آب خرمشهر با اعمال مدیریت تولید و توزیع
(یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱) ۱۲:۵۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن قمشی در جریان بازدید روز گذشته خود از تاسیسات آب خرمشهر با اعلام این مطلب گفت: مخزن ذخیره آب به ظرفیت 25 هزار مترمکعب که پیش از این در تاسیسات جامع آب خرمشهر احداث شده اما به دلایل فنی در مدار بهره برداری قرار نگرفته بود در تلاش هستیم که با رفع مسائل فنی این مخزن ذخیره آن را وارد مدار بهره برداری نمائیم تا بتوانیم برای تابستان سال آینده ظرفیت سازی لازم را برای تامین آب مردم شریف خرمشهر فراهم نمائیم.

وی همچنین با حضور در محل تاسیسات تصفیه خانه آب طرح جامع آبادان از نزدیک در جریان روند اصلاح و بازسازی خطوط و تابلوهای برق این تاسیسات که در جریان بارندگی اخیر دچار حادثه شده بود قرار گرفت و تا استارت نهایی و پمپاژ آب در شبکه آب شهری حضور داشت.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه راهبرد این معاونت این است که در فصل زمستان که عموما مصارف آب کمتر است، اقدام به ظرفیت سازی تصفیه خانه های آب در سطح شهرها و روستاهای استان نمائیم
اظهار داشت: در حال رصد تاسیسات آب در سطح استان هستیم که با حل مسائل فنی تاسیسات مختلف ضریب پایداری تامین آب در فصل تابستان را افزایش دهیم.

قمشی به اقدامات انجام شده در تاسیسات آب برخی شهرهای استان اشاره کردو افزود: هفته گذشته نیز طی دو شبانه روز عملیات اجرایی  خط اصلی خروجی مخزن به تاسیسات آب شهر امیدیه اصلاح و نوسازی شد که این امر به افزایش ظرفیت تولید و توزیع آب در شبکه و همچنین جلوگیری از هدررفت آب منتهی شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۶۹
(یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱) ۱۲:۵۱
http://news.abfakhz.ir/u/3qd
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید