جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۴
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۹۲۹
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

عملیات تکمیل شبکه فاضلاب اهواز با شتاب در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات تکمیل شبکه فاضلاب اهواز با استفاده از فناوری روز دنیا از جمله دستگاه پیشرفته "میکروتونلینگ" با شتاب در حال اجرا است.

عملیات تکمیل شبکه فاضلاب اهواز با شتاب در حال اجرا است
(یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۳۴

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد در بازدید میدانی از اجرای پروژه فاضلاب جاده ساحلی اهواز اظهار داشت: پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و در حال حاضر با پیمانکاران مختلف پروژه فاضلاب در153 جبهه کاری فعال است و با سرعت  پروژه فاضلاب اهواز در حال اجرا می باشد.
وی افزود: هیچ روز تعطیلی  درروند اجرایی  پروژه های فاضلاب اهواز وجود ندارد و کارگاه های فاضلاب اهواز در روزهای پنجشنبه و جمعه و شبانه روز  فعال است تا فاضلاب از زیر پای مردم جمع شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب منطقه کیانپارس اهواز به منظور اجرای اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب از چهارشنبه عصر  به صورت ضربتی اجرا شده است و این پروژه نقش مهمی در برطرف کردن مشکل فاضلاب منطقه کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر دارد.
 
کرمی نژاد تصریح کرد: در سال های گذشته مردم شریف اهواز به ویژه مناطق کیانپارس، کیان آباد و کیانشهربا مشکلات عدیده در پس زدگی فاضلاب همراه بودند  که با اجرای این پروژه ها و اتصال به خط اصلی مشکل فاضلاب این مناطق یک بار برای همیشه بعد از سالیان سال برطرف می شود.
 
وی عنوان کرد:  شبکه فاضلاب در منطقه کیانپارس را تغییر دادیم، کلکتور اصلی شبکه فاضلاب درجاده ساحلی  با متروتونلینگ اجرا شده است وبا اجرای  این پروژه در منطقه کیانپارس خط اصلی خروجی فاضلاب در خیابان میهن شرقی به این کلکتوراصلی  متصل و مشکل فاضلاب این منطقه برطرف  شد.
 
مدیرعامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد:  با اتصال این خط فاضلاب به خط اصلی دو عدد منهول پمپ در منطقه کیانپارس حذف و از مدار خارج می شود و این پروژه  از پروژه ها بسیار خوب ما در روند اجرایی پروژه  فاضلاب اهواز است و بخش عمده ای ازمشکل  فاضلاب در این  منطقه برطرف خواهد شد.
وی افزود: مردم شریف اهواز بخوبی فعالیت های جاری در روند اجرای پروزه فاضلاب  را نسبت به سال های گذشته لمس کرده اند، اجرای این پروژه و تکمیل پروژه فاضلاب اهوازتوسط دولت سیزدهم مشکل دیرینه فاضلاب اهواز را برطرف می کند.
کرمی نژاد تصریح کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب باید خیابان ها را حفاری کنیم تا یک بار برای همیشه مشکلات زیرساختی اهواز را در بخش فاضلاب برطرف کنیم، از صبوری و همکاری مردم شریف اهواز کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به اتمام این پروژه بسیار مهم  گفت: این پروژه بسیار حائز اهمیت بود  و باید ظرف مدت 20 روز اجرایی میشد اما با اجرای ضربتی توانسیم بامداد گذشته عملیات لوله گذاری این پروژه عظیم را تمام کنیم و در حال حاضر در حال زیرسازی و بتن ریزی پروژه در حال انجام است تا لاین دوم جاده ساحلی نیز امروز بازگشایی شود.
تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۳۱
(یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۳۴
http://news.abfakhz.ir/u/3qo
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید