جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۹۵۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

مدیر عامل آبفا خوزستان: آبرسانی به 34روستای شهرستان ایذه دهستان سوسن شرقی، پیان و هلایجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به 34روستای شهرستان ایذه دهستان سوسن شرقی، پیان و هلایجان از امروز آغاز می شود و این پروژه نیز از اولویت های مهم آبفا خوزستان در اجرای پروژه های آبرسانی به مناطق محروم است.

مدیر عامل آبفا خوزستان: آبرسانی به 34روستای شهرستان ایذه دهستان سوسن شرقی، پیان و هلایجان
(پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۰۰

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، آئین آبرسانی به 34روستای شهرستان ایذه دهستان سوسن شرقی، پیان و هلایجان با حضور سردار معین پور و مسئولان محلی برگزار شد

محمد رضا کرمی نژاد در مراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 34 روستای ایذه اظهار داشت: عملیات اجرایی آبرسانی به 34روستای شهرستان ایذه دهستان سوسن شرقی، پیان و هلایجان از امروز آغاز می شود و این پروژه نیز از اولویت های مهم  آبفا خوزستان در اجرای پروژه های  آبرسانی به مناطق محروم است.

وی افزود: در خوزستان پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا اجرایی می شود و این پروژه نیز توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اجرایی می شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پروژه های محرومیت زدایی توسط سه  معین در سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در تک تک شهرهای هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب وفاضلاب خوزستان در حال کار هستند

وی با اشاره به عزم دولت سیزده برای برطرف کردن مشکلات آب روستاهای محروم عنوان کرد: دولت سیزدهم، مجموعه وزارت نیرو آبفای کشور توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد و در حال حاضر در شهرستان ایذه، باغملک و دزپارت، پروژه های آبرسانی در این شهرها با اعتباری بیش از 832 میلیارد تومان در مرحله اجرا و یا تکمیل و یا در مرحله مناقصه می باشد و این حجم بزگ پروژه در یک شهرستان نشان از عزم دولت محترم سیزدهم در خدمت رسانی به مردم  دارد.

محمد رضا کرمی نژاد به حل مشکلات آب روستاهای شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: برای آبرسانی به 34 روستای ایذه 60 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با قطار 100 تا 200 میلی متری اجرایی می شود و جمعیت تحت پوشش این طرح 9 هزار نفر است.

 وی تصریح کرد: برای پایداری آب شرب روستاهای هدف 10 باب مخزن ذخیره آب با احجام 500 تا 1000 احداث می شود و برنامه ساخت 5 باب ایستگاه پمپاژ و بهسازی دو  ایستگاه پمپاژ در دستور کار اجرایی این پروژه است.

محمد رضا کرمی نژاد با اشاره پروژه های فعال آبرسانی در شهرستان ایذه افزود: در حال حاضر 19پروژه آبرسانی، که شامل خط انتقال ، حفر چاه و اصلاح شبکه در این شهرستان با اعتبار 267 میلیارد تومان در حال اجرا و یا تکمیل شده است و دیگر پروژه ها در مرحله مناقصه هستند.

مدیر عامل آبفا خوزستان به پروژه بزرگ و مهم خط انتقال آب برای آبرسانی به دهدز اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ و مهم خط انتقال آبرسانی به دهدز با سرعت در حال اجرا است و در حال حاضر در بخش خرید لوله 70 درصد آن تامین شده و این  پروژه بیش از 20 درصد پیشرفت دارد و موانعی که  در اجرای این پروژه بود برطرف شد و 9 پروژه آبرسانی در شهر دزپارت با اعتبار 250 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی به پروژه های شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در شهرستان باغملک 37 پروژه آبرسانی، حفر چاه، اصلاح شبکه و خط انتقال با اعتبار 315 میلیارد تومان در حال اجرا و یا تکمیل شده است و دیگر پروژه ها در مرحله مناقصه هستند.

 مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: تاکنون ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای خوزستان اجرا و یک هزار و 700 روستای خوزستان از آغاز دولت سیزدهم آبدار شده است.

 

تعداد بازدید : ۱,۰۱۲
(پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/3rl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید