سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۹
سرویس : آب
کد خبر : ۴۹۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

افتتاح پروژه آبرسانی به 12 روستای سویسه اهواز با حضور استاندار خوزستان

پروژه آبرسانی به بخش سویسه اهواز با حضور دکتر خلیلیان استاندار خوزستان و دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا استان افتتاح شد.

افتتاح پروژه آبرسانی  به 12 روستای سویسه اهواز با حضور استاندار خوزستان
(جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد در مراسم افتتاح آبرسانی به بخش سویسه اهواز اظهار کرد: پروژه های آبرسانی خوزستان با سرعت در حال اجرا هستند و امروز پروژه آبرسانی به بخش سوسیه اهواز با اعتباری بالغ  بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این پروژه سختی کار بسیاری داشت اما با کار جهادی و عبور از موانع متعدد از جمله نهر مالح و نهر ریزگرد ها این پروژه تکمیل و وارد مدار بهره برداری شد و برای این پروژه ۶ و نیم کیلومتر خط انتقال  به قطر ۶۰۰ میلی متر اجرا شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: نگاه خاص دولت مردمی، مجموعه وزارت نیرو و آبفای کشور به استان خوزستان در اجرای پروژه های آبرسانی و برطرف کردن مشکلات فاضلاب شهرهای خوزستان و اهواز قابل تحسین است و مردم خوزستان بخوبی شاهد تلاش جهادی و عزم دولت سیزدهم در اجرای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در استان هستند.

کرمی نژاد به حمایت قاطع استاندار خوزستان از اجرای پروژه های آبفا اشاره کرد و گفت: دکتر خلیلیان استاندار مردمی و جهادی خوزستان عزمی راسخ در سرعت بخشیدن به  اجرای پروژه های آب و فاضلاب در استان دارد و مجموعه آبفا قدردان این استاندار در خوزستان است.

مدیر عامل آبفا خوزستان به پروژه آبرسانی سویسه اشاره کرد و گفت: تهیه و نصب  دو دستگاه الکتروپمپ و تابلو برق از اقدامات انجام شده برای تامین آب ۱۲ روستای مسیر سویسه بود و این پروژه از اعتبارات استانی اجرایی شده است.

کرمی نژاد افزود: با بهره برداری از این پروژه ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شود و آب شرب روستاهای هدف بعد از سالیان سال پایدار شده است و افق این طرح با اجرای فاز دوم برای ۲۵ هزار نفر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرستان کارون از آغاز دولت سیزدهم گفت: قبل از آغاز دولت سیزدهم پروژه های شهر کارون در دو جبهه فعال بودند که در دولت سیزدهم ۱۲ جبهه کاری و بیش از ۲۵ کیلومتر خط فاضلاب در این شهرستان اجرایی شده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان در ادامه افزود: عملیات اجرایی و ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ در شهرستان کارون آغاز شده و است و نصب ۱۰ دستگاه الکتروپمپ در این شهرستان انجام شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان به اعتبار تخصیص داده شده ویژه فاضلاب شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: برای اجرای پروژه فاضلاب شهرستان کارون ۴۵۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه تخصیص پیدا کرده است و پروژه فاضلاب این شهرستان با سرعت در حال اجرا است.

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون  در بخش لوله گذاری ۷۰ درصد، ایستگاه های پمپاژ ۶۰ درصد و در مجموع پروژه فاضلاب این شهرستان  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴
(جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۹
http://news.abfakhz.ir/u/3rk
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید