شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۵۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

شرکت آب وفاضلاب خوزستان 6 پروژه تحقیقاتی در نمایشگاه پژوهشی وزارت نیرو به نمایش گذاشت

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: شرکت آب وفاضلاب خوزستان طی سال های اخیر 15 پروژه تحقیقاتی، پژوهشی در دستور کار دفتر تحقیقات داشته که در این نمایشگاه 6 پروژه تحقیقاتی به نمایش گذاشته شد.

شرکت آب وفاضلاب خوزستان 6 پروژه تحقیقاتی در نمایشگاه پژوهشی وزارت نیرو به نمایش گذاشت
(سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱) ۱۲:۰۴

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: دستاورد های پژوهشی و تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان  و همچنین آشنایی با زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی استان ها و شرکت های دانش بنیان در حیطه آب و فاضلاب  در نمایشگاه پژوهشی وازت نیرو رونمایی شد.

وی افزود: معرفی محصولات تهیه شده در حوزه تحقیقات به عنوان محصولات درآمد زا از اقدامات انجام شده آبفا خوزستان بوده که دراین  نمایشگاه رونمایی شد.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: طی سال های اخیر 15 پروژه تحقیقاتی پژوهشی در دستور کار دفتر تحقیقات آبفا خوزستان بوده است که در این نمایشگاه 6 پروژه تحقیقاتی به نمایش گذاشته شد.

کرمی نژاد تصریح کرد: شاخص ترین پروژه های قابل ارائه در نمایشگاه شامل سه بخش است که در بخش اول تهیه پایلوت داده مکانی به منظور سازماندهی اطلاعات توصیفی و مکانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان و طراحی نرم افزار میانی بوده است ودر بخش دوم تدوین الزامات دستور العمل های ساخت بازرسی فنی و بهره برداری تابلو های برق در تاسیسات بود که انجام شده است ودر بخش سوم نرم افزارهای مکان یابی بهینه سنسورهای فشار جهت هوشمند سازی شبکه توزیع آب از دیگر اقدامات انجام شده در این نمایشگاه است.

مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد:  شرکت آب وفاضلاب خوزستان 11 کتاب در این نمایشگاه برای ارائه پژوهشگران و بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۰۱
(سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱) ۱۲:۰۴
http://news.abfakhz.ir/u/3rr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید