چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۵
سرویس : بندر امام خمینی
کد خبر : ۴۹۷۰
گزارشگر : ۴
سرویس بندر امام خمینی

رفع بیش از یک هزار و ۷۰۰ فقره حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی

یک هزار و ۷۳۷ فقره حادثه فاضلاب از مهر تا آذر ماه امسال از سوی اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی در نقاط مختلف این شهر رفع شده است.

رفع بیش از یک هزار و ۷۰۰ فقره حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۱۲:۳۵

حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) در گفت گو با روابط عمومی اداره آبفا طی ثبت گزارش حوادث فاضلاب در سطح شهر با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ اشاره کرد و گفت: به منظور رفع مشکل دفع فاضلاب مشترکان عملیات نگهداری و بهره برداری از شبکه فاضلاب اعم از؛ لایروبی شبکه به طول ۳۵ کیلومتر، لایروبی منهول به تعداد ۳۰۰ فقره، رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه واترجت به تعداد یک هزار و ۷۳۷  فقره، مرئی سازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول به تعداد ۸۰ دهانه، مرمت دور قاب و دیوار‌های منهول به تعداد ۴ دهانه، ساخت و اجرای منهول به تعداد ۸ فقره، رفع اصلاح انشعاب به تعداد سه فقره و اصلاح شبکه فاضلاب در مناطق، ۲۵۰ دستگاه، زمینا بطول ۴۰ متر کرده است.

حسین خواجوی مبلغ هزینه شده جهت انجام این طرح را از محل اعتبار‌های جاری اداره آبفا بندر امام خمینی عنوان کرد و افزود: در بخش تاسیسات فاضلاب نیز ایستگاه‌های پمپاژ ۴ PS، مجموعه ورزشی و لایروبی و ساخت منهول پمپ فاز ۴ قبل از آغاز فصل بارندگی، لایروبی و اورهال همه تابلو برق‌ها و دیزل ژنراتور‌ها انجام شد، ضمن اینکه خطوط دفع فاضلاب در مناطقی از شهر لایروبی شدند و سایر مناطق درحال لایروب هستند.

وی ادامه داد: سرکشی مستمر و شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، سرکشی از وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

خواجوی تعمیر دستگاه جنتکس، تعویض قطعات فرسوده دستگاه جنتکس، بیل بکهول، همچنین بازسازی و سیم پیچی تعداد ۹ دستگاه الکتروپمپ ۴ اینچی، دستگاه الکتروپمپ ۶ اینچی و یک دستگاه الکتروپمپ ۱۰ اینچی جهت نصب در ایستگاه‌های مختلف شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

 

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
تعداد بازدید : ۷۸۸
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۱۲:۳۵
http://news.abfakhz.ir/u/3zu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید