پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
سرویس : بندر امام خمینی
کد خبر : ۴۹۷۱
گزارشگر : ۴
سرویس بندر امام خمینی

شناسایی 57 انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی (ره)

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از شناسایی 57 فقره انشعاب و مصارف غیر مجاز آب از ابتدای مهرتا آذر ماه امسال در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

شناسایی 57 انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی (ره)
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵

حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) در گفت و گو با روابط عمومی اداره گفت: استفاده غیر مجاز آب از سوی برخی افراد با استفاده از انشعاب‌ها و برداشت غیر مجاز از شبکه‌های آبرسانی را اقدامی ناپسند عنوان کرد و گفت:  57  فقره انشعاب و مصارف غیر مجاز آب از ابتدای مهرتا آذر ماه امسال در نقاط مختلف بندرامام خمینی (ره)شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل شد.

وی افزود: استفاده غیر مجاز از آب آشامیدنی علاوه بر آسیب رساندن به تاسیسات، خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب، اداره آبفا را در خدمات رسانی به مشترکان، دچار مشکلات مختلفی می‌کند.

خواجوی  کاهش شدید فشار و کمبود آب شبکه توزیع، تحمیل هزینه‌های زیاد، فرسوده شدن، کاهش عمر مفید شبکه توزیع و جمع آوری آب و فاضلاب، هدررفت آب، کاهش فشار شبکه آبرسانی، مصرف بی رویه به دلیل لحاظ نشدن مصرف در هزینه آب بهاء و افزایش هزینه نگهداری به دلیل ایجاد خسارت بر روی شبکه برای استفاده غیر مجاز از آب را از جمله مشکلات ناشی از استفاده غیر مجاز از آب برشمرد.

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) با بیان اینکه بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره)  مربوط به مناطق حاشیه نشین است، ادامه داد: نبود زیرساخت مناسب، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب به تعداد زیاد، نصب مستقیم پمپ بر روی خطوط توزیع آب و شبکه معیوب ، غیر استاندارد، هدر رفت بسیار زیاد آب و نیز نبود مخزن از مشکلات آبرسانی به این شهر است.

این مقام مسئول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه بهره برداری غیرمجاز از شبکه توزیع آب مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
تعداد بازدید : ۷۵۲
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵
http://news.abfakhz.ir/u/3zv
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید