شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۷۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

سفر مدیرکل حراست شرکت آب و فاضلاب کشور به خوزستان

جعفر عرب نژاد مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جمع مدیران حراست آبفا، مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب خوزستان، این استان را مهد شهیدان و ایثارگران دانست و گفت: خوزستان دین خودش را به نظام ادا کرده و در ۸ سال دفاع مقدس این مردم انقلابی جانانه ایستادن تا از مرزها دفاع کنند.

سفر مدیرکل حراست شرکت آب و فاضلاب کشور به خوزستان
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۳۰

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عرب نژاد امروز در سفر به خوزستان، افزود: مسئولان مدیون خون شهدا و ایثارگران دفاع مقدس هستند و باید برای رضایتمندی شهدا تلاش کرد و این نیز ماندگار است.

وی با تشکر از اقدامات مجموعه شرکت آبفا استان در اجرای پروژه های آب و فاضلاب در استان خوزستان تاکید کرد: امروز شاهد این هستیم مجموعه آبفا چه خدماتی به مردم می دهد و این خدمات در مقابل این مردم ولایت مدار قطعا شایسته بوده و باید برای خدمت به این مردم جهادی عمل کنند. 

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر کرمی نژاد را از مدیران جهادی آبفا معرفی کرد و  از خدمات و تلاش های شایسته ایشان تشکر کرد.

وی اظهار داشت:امروز در مسیر تردد تا سالن همایش  شاهد اجرای پروژه های متعدد فاضلاب در شهر اهواز بودم که انشالله  ثمره این تلاش ها رهایی مردم از مشکلات سال های گذشته است.

عرب نژاد تاکید کرد: پروژه ها باید با سرعت اجرا شوند و  تلاش تک تک مجموعه آبفا باید به نتیجه ای برسد که دغدغه مقام معظم رهبری در مورد خوزستان برطرف شود.
مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بودن این مدیرعامل جهادی می توانید مشکلات خوزستان در بخش آب و فاضلاب برطرف کنید و این لازمه همه بودن در کنار هم است.
 وی با تاکید بر اینکه مشکلات حقوقی پرسنل باید برطرف شود و این دغدغه که کارگر عزیزی از مجموعه ما چند ماه حقوق نگرفته مجموعه ما را ناراحت و نگران می کند، چرا که باید در راستای خدمت به مردم معیشت پرسنل را هم تامین کنیم، اظهار داشت: باید به پرسنل نگاه و انگیزه دهیم تا بتواند در راستای خدمت به مردم تلاش کند و با تاکید مدیرعامل آبفا کشور، در مجموعه وزارت نیرو باید حقوق پرسنل اولویت اول باشد و مدیران نیز در مرحله بعد پرداخت حقوق انها انجام شو

 

کارگر باید بعد از انجام کار بداند حقوق آن تامین می شود

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مسئولان توصیه کرد:  همان طور که ایثارگرانه برای مردم تلاش میکنید از امروز باید این تلاش را دوچندان کنید .

عرب نژاد با اشاره  به اینکه باید به کارها از روی دلسوزی و حرفه ای نگاه کنیم، حراست را یک مجموعه تخصصی عنوان کرد و افزود:  امروز باید در مجموعه های آب و فاضلاب مدیران عامل، مدیران جوان ، متخصص و انقلابی پرورش دهند و این برای مجموعه آبفا ماندگار است و ثمره این می تواند رضایت مندی مردم باشد. 

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: هر مدیری که برای مردم کار نکند قطعا با آن خداحافظی خواهیم کرد، این مردم حق دارند و ما هم نوکر این مردم هستیم و در بحث خدمت به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز د ر ادامه این جلسه اظهار داشت: هیچ دوره ای شهرداری اهواز و آبفا به همین این شکل تعامل همکاری نکرده بود و پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در جال اجرا هستند.

وی افزود: تا به امروز ۱۷۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است و ۶۰۰ روستا دیگیر در حال اجرا است و در تلاش هستیم تا پایان سال آینده مابقی روستاها آبدار شوند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلابخوزستان بیان کرد: با اتصال خط غدیر به دز مشکل آب شرب شهرها از نظر کیفی برطرف شد و شهرهای آبادان، خرشمهر، شادگان، دشت آزادگان و اهواز از آب شرب با کیفیت بهره مند شده اند و این پایان کار نیست و همه مجموعه آبفا پای کار اجرای پروژه ها می باشد.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۴۷۷
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۳۰
http://news.abfakhz.ir/u/40r
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید