شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۷۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

اولویت ما در مجموعه حراست اخلاق و مردمداری است

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جمع مدیران آبفا خوزستان گفت: مجموعه حراست در شرکت آب و فاضلاب نگاه تخصصی به موارد و مسائل دارد و اولویت ما در مجموعه حراست اخلاق و مردمداری است.

اولویت ما در مجموعه حراست اخلاق و مردمداری است
(دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) ۱۴:۳۷
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جعفر عرب نژاد مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در جمع مدیران آبفا خوزستان اظهار داشت: مجموعه حراست در شرکت آب و فاضلاب نگاه تخصصی به موارد و مسائل دارد و اولویت ما در مجموعه حراست اخلاق و مردمداری است.
وی افزود: تلاش ما این است از نیروهای جوان، متخصص و انقلابی در پیشبرد اهداف شرکت حمایت قاطع داشته باشیم و در بحث پرورش نیروی انسانی باید از این سرمایه در بدنه شرکت استفاده کنیم  
مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به توصیه حضور  امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام آمد تا این بالا به پایین نگاه کردن ها مدیران برداشته شود و مدیران باید جهادی اقدام کنند تا ثمره این جهادی کار کردن رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.
وی تصریح کرد: ما مشاهده کردیم برخی از مدیران نگاه پاسخگویی ندارند که این مورد قبول ما نیست و مدیران باید پاسخگو مردم باشند و رضایت مردم را به همراه داشته باشند.
عرب نژاد در ادامه افزود: مدیران باید در بحث زیرساخت های حراستی در پروژه اقدام کنند و همکاری قابل قبولی با مجموعه حراست ها داشته باشند، چرا که وظیفه نظارت برعهده مجوعه های حراست است.
وی با اشاره به حضور مجموعه حراست در کنار مدیران گفت: مدیران برای انجام کارها با حراست هماهنگ کنند قطعا ما پشتیبان شما مدیران هستیم .
عرب نژاد به انتخاب شایسته در ادارات اشاره کرد و گفت: مدیران برای انتخاب معاونین خود شایسته سالاری کنند و باید معاونین و کارشناسان به مدیران کمک کنند، انتخاب شایسته معاونین می تواند برای مدیران کمک شایانی برای خدمت به مردم همراه داشته باشد.
مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: با پیمانکاران تعارف نکنید و به هیچ عنوان در اجرای پروژه ها کوتاهی نباید صورت بگیرد و نظارت ها هم کارشناسی و دقیق باشد.
عرب نژاد خاطر نشان کرد: دیگر واژه روستایی و شهری در شرکت اب و فاضلاب خوزستان وجود ندارد و قوم گرایی در شرکت های خدماتی پسندیده نیست، در حوزه کاری تقوا داشته باشید و فقط اولویت شما باید خدمت به مردم باشد.
 
تنظیم: بهنام پریچه
تعداد بازدید : ۱,۰۷۶
(دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) ۱۴:۳۷
http://news.abfakhz.ir/u/418
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید