شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۵
سرویس : آب
کد خبر : ۴۹۸۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

با هدف تقویت سیستم پدافند غیرعامل  و با میزبانی آبفا خوزستان برگزار شد : مانور تمرینی، آموزشی، آبفا جنوب غرب کشور

با هدف تقویت سیستم پدافند غیرعامل و به منظور بالابردن سطح آمادگی نیروهای عملیاتی شرکت های آب و فاضلاب در مقابله‌ با بحران‌های احتمالی و حوادث غیر مترقبه، با حضور تیم های واکنش سریع آبفای استان خوزستان و با مشارکت استانهای ایلام، لرستان و کرمانشاه مانور تمرینی آموزشی همزمان با سراسر کشور در تاسیسات تصفیه خانه آب ثامن الائمه آبادان برگزار شد.

با هدف تقویت سیستم پدافند غیرعامل  و با میزبانی آبفا خوزستان برگزار شد : مانور تمرینی، آموزشی، آبفا جنوب غرب کشور
(پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱) ۱۷:۵۵
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، این شرکت به منظور بالا بردن سطح آمادگی نیروهای عملیاتی خود در حوادث و بحران های طبیعی، در مانور تمرینی - آموزشی مقابله با حوادث طبیعی شرکت نمود. 
 
بر اساس این گزارش هدف از اجرای این مانور شناسایی نقاط ضعف شبکه های آب شهری و روستایی و کسب مهارت های فنی کارآمد در جهت ارائه ی خدمات مطلوب به مردم هنگام بروز حوادث طبیعی است.
 
در این مانور حادثه نشت گاز کلر بصورت فرضی در تاسیسات شبیه سازی گردید و موجب گاز گرفتگی فردی که در تاسیسات کار،می‌کند میشود ،که بلافاصله تیم های واکنش سریع آبفای استان خوزستان به همراه نیروهای عملیاتی دیگر شرکت های آب و فاضلاب، عملیات واقعی را مطابق با سناریوی تدوین شده با هدف مقابله و جلوگیری از وارد آمدن خسارت های احتمالی به تاسیسات  آب و حفظ سلامت کارکنان اجراء کردند.
 
گقتنی است: برگزاری این مانورها می تواند دسترسی به اهداف کار که شامل کنترل تجهیزات حفاظتی، رعایت کامل اصول ایمنی و اجرای نحوه درست امدادرسانی به افراد آسیب دیده باشد را هموار سازد. 
 
قابل ذکر است:شرکت های یاری رسان صنعت آب از استان های ایلام ، لرستان و کرمانشاه با تجهیزات و امکانات فنی از قبیل دیزل ژنراتور، تجهیزات اطفا حریق، آمبولانس و ... در این مانور حضور داشتند. 
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۵۰
(پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱) ۱۷:۵۵
http://news.abfakhz.ir/u/41o
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید