چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۹
سرویس : رامهرمز
کد خبر : ۴۹۹۰
گزارشگر : ۴
سرویس رامهرمز

تقدیر مردم شریف روستای کمتوله رامهرمز از مدیر عامل آبفا خوزستان

مردم شریف روستای کمتوله رامهرمز از مدیر عامل آبفا خوزستان به منظور برطرف کردن مشکلات آب شرب این روستا بعد از سالیان سال تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر مردم شریف روستای کمتوله رامهرمز از مدیر عامل آبفا خوزستان
(دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) ۱۴:۰۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مردم شریف روستای کمتوله رامهرمز از مدیر عامل آبفا خوزستان به منظور برطرف کردن مشکلات آب شرب این روستا بعد از سالیان سال تقدیر و تشکر کردند.

طی یک پروژه ضربتی با دستور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی به روستای کمتوله موجب شد این روستا از آب شرب با کیفیت و پایدار بهره مند شوند.

محمد رضا کرمی نژاد با اشاره به برطرف کردن مشکل آب شرب شهرستان رامهرمز اظهار داشت: دولت سیزدهم با عزمی جدی و حمایت از پروژه های آبرسانی خوزستان؛ پروژه آبرسانی رامهرمزرا  با ارزش حدودی  ۵۰۰ میلیارد تومان تکمیل کرد و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت و مشکل آب شرب رامهرمز برطرف شد

 وی افزود:  پروژه آبرسانی به رامهرمز از  رود زرد کاید رفیع بطول ۴۸ کیلومتر  با همکاری سازمان آب و برق و آبفا وارد مدار قرار گرفته است.

 مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به سختی کار در این پروژه آبرسانی گفت: پروژه های آبرسانی در مناطق کوهستانی سختی کار دارد اما وقتی دولت مردمی  با پشتکار خدمت به مردم  تلاش می کند  مجموعه آبفا عزمی راسخ خواهد داشت، این پروژه در منطقه کوهستانی با قطر ۸۵۰ تا ۷۰۰ میلیمتر با تخصیص ۱۰ هزار مترمکعب آب شرب در شبانه روز انجام شده است.  

کرمی نژاد تصریح کرد: این پروژه که رها شده بود  از آبان سال گذشته  فعال شدو با حفر ۴ حلقه چاه تراوشی، تجهیز و تکمیل خطوط آب و برق  وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۶۳
(دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) ۱۴:۰۹
http://news.abfakhz.ir/u/421
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید