جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۷
سرویس : اب حیات
کد خبر : ۴۹۹۹
گزارشگر : ۴
سرویس اب حیات

بازدید استاندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از روند پیشرفت پروژه های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز

علی اکبر حسینی محراب استاندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از روند پیشرفت پروژه های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز بازدید کردند.

بازدید استاندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از روند پیشرفت پروژه های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز
(چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۵۷

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان به همراه محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان از روند پیشرفت پروژه های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید روند پیشرفت پروژه های اصلاح شبکه فاضلاب و دفع آب های سطحی شرکت آبفا و شهرداری اهواز را مورد بررسی قرار داد.

حسینی محراب در این بازدید با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمرانی و دفع آب‌های سطحی در شهر اهواز اظهار کرد: پروژه های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی برای نخستین بار در حال انجام است و خوشبختانه بخش‌های مهمی از مشکلات نقاط بحرانی شهر اهواز مرتفع شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری در اهواز، تکمیل پروژه های عمرانی، اصلاح شبکه فاضلاب و دفع آب های سطحی است و خوشبختانه همه پروژه های مربوط به آن فعال و با سرعت نسبتا مطلوبی در حال تکمیل است.

حسینی محراب تصریح کرد: شهرداری و آبفا با هماهنگی های لازم آبگرفتگی برخی معابر و نقاط پررفت و آمد را تخلیه کنند تا مشکلی برای عبور و مرور شهروندان اهوازی حاصل نشود
تعداد بازدید : ۱,۰۶۸
(چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱) ۰۸:۵۷
http://news.abfakhz.ir/u/42c
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید