یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
سرویس : آب
کد خبر : ۵۰۰۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تبدیل بیش از 1200 اشتراک آب غیر مجاز به مجاز در شهر اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: از ابتدای امسال و تاکنون ۱۲۲۶ اشتراک آب غیر مجاز به اشتراک مجاز آب در شهر اندیمشک تبدیل و به خانواده شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان پیوسته اند.

تبدیل بیش از 1200 اشتراک آب غیر مجاز به مجاز در شهر اندیمشک
(شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۰:۱۰
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اشاره به لزوم‌ برخورداری تمام شهروندان مناطق مختلف شهری و روستایی از آب سالم و بهداشتی، خاطر نشان کرد: اشتراک غیر مجاز آب ضمن تهدید بهداشت فردی و عمومی، زمینه ساز خسارت بر اموال عمومی و یکی از علت های مهم آسیب به شبکه توزیع آب و هدر رفت این ماده حیات بخش است‌.
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: به همین جهت تیم های مختلف عملیاتی آبفا برای شناسایی و مقابله با اشتراک های غیرمجاز آب در مناطق مختلف شهری و روستایی تشکیل و در حال فعالیت هستند.
مرادی عنوان کرد: از ابتدای امسال و تاکنون ۱۲۲۶ اشتراک آب غیر مجاز در شهر اندیمشک شناسایی و این اشتراک ها با تلاش شبانه روزی کارکنان آبفا استاندارد سازی و به اشتراک مجاز آب در مختلف شهر اندیمشک تبدیل شده است‌.
وی با اشاره به این که تلاش برای کاهش انشعابات غیر مجاز آب در شهر اندیمشک ادامه دارد، بیان کرد: از ابتدای امسال و تاکنون و به صورت کلی ۱۳۱۴ اشتراک جدید آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک واگذار شده است که این حجم واگذاری در آبفا اندیمشک کم سابقه بوده است.
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که امسال و به نسبت سال گذشته شناسایی و مقابله با اشتراک های غیر مجاز  در شهر اندیمشک افزایش قابل توجه داشته است، افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز و به صورت کلی ۱۶۸۴ اشتراک جدید آب در شهر اندیمشک به. شهروندان واگذار شد که از این تعداد ۱۲۲۶ اشتراک به صورت غیر مجاز بوده است‌.
مرادی حذف انشعابات غیر مجاز آب را اولویت آبفا اندیمشک دانست و گفت: شهروندان با مراجعه به خدمات مشترکین آب واقع در جاده سد دز و دفاتر پیشخوان دولت در مناطق مختلف شهر اندیمشک از خدمات ویژه این حوزه استفاده کنند‌.
 
تعداد بازدید : ۷۰۶
(شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۰:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/44e
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید