شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۲۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

تکریم ارباب رجوع و دیدار مردمی مدیر عامل آبفا خوزستان

با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آبفای استان برگزار شد.

تکریم ارباب رجوع و دیدار مردمی مدیر عامل آبفا خوزستان
(دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۰۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب ‌و فاضلاب خوزستان، امروز دوشنبه یک اسفند‌۱۴۰۱ با دستور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به معاونین مبنی بر حضور و تسریع در روند کار مردم، دیدار چهره به چهره مردم با دکتر کرمی نژاد انجام شد.

 دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به شکل مستمر و در روزهای دوشنبه هر هفته به صورت نوبت دهی قبلی پاسخگوی مردم است.

بر اساس این گزارش،  ملاقات های مردمی به منظور آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها برگزار می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب خوزستان،در راستای صیانت از حقوق شهروندان است.

محمد رضا کرمی نژاد در ملاقات عمومی اظهار داشت: خدمت به مردم و رضایت مندی مردم با کار و عمل صورت می گیرد، مجموعه آبفا با تلاش جهادی می تواند رضایت عمومی را در پی داشته باشد و ما در شرکت آب و فاضلاب خوزستان شبانه روز برای رضایت مندی مردم تلاش می کنیم.

وی تصریح کرد: اعتقاد من برای پاسخگویی به مردم حل مشکلات در کمترین زمان ممکن است به همین منظور ملاقات عمومی و پاسخگویی به مردم را در اولویت  کاری خود می دانیم و مدیران مجموعه باید در پاسخگویی به مردم جهادی اقدام کنند.

گفتنی است:  با دستور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان معاونین در ملاقات عمومی امروز حضور داشتند.

لازم به ذکر است واحد ارتباطات مردمی به صورت همه روزه و 24 ساعته پاسخگوی مسائل و و مشکلات شهروندان است، همچنین میز خدمت دائمی در تمام ادارات برقرار است و شهروندان گرامی تنها در صورتی که مشکلشان حل نشد میتوانند با دفتر مدیرعامل با شماره تلفن 33360888-061 تماس حاصل کرده و وقت ملاقات حضوری دریافت کنند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۰۴۷
(دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/445
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید