شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۹
سرویس : آب
کد خبر : ۵۰۲۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

طرح آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است

مدیرعامل آبفا خوزستان، دولت سیزدهم را در بخش آبرسانی به روستاهای این استان پیشتاز دانست و گفت: آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است.

طرح آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان در حال اجرا است
(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۰۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در بازدید از طرح‌های آبرسانی به روستاهای شادگان اظهارکرد: با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی طرح‌های آبرسانی و فاضلاب در شهرستان شادگان در حال اجرا است.

وی افزود: هفت کیلومتر طرح آبرسانی در روستایی خروسی شمالی به تازگی به اجرا رفته و مابقی هم در مرحله اجرا است؛ آبرسانی به ۲۳ روستای شادگان و ۳۳ کیلومتر خط تا هفته آینده تکمیل و کمبود آب آشامیدنی حدود ۲۶ هزار نفر برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: طرح‌های آبرسانی بخش مرکزی شهرستان شادگان به سرعت در حال اجرا هستند و عملیات زیرسازی، آسفالت و ترمیم نوار حفاری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح آب آشامیدنی روستای مسعودی افزود: این طرح با هفت کیلومتر خط مورد نیاز در حال اجرا است و اجرای طرح آبرسانی دهستان منصوره شادگان نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

کرمی نژاد بیان کرد: تعداد بسیار اندکی از روستاهای بخش مرکزی شادگان با تانکر آبرسانی می‌شوند که با اجرای طرح‌های آبرسانی در بخش مرکزی، مشکل این روستاها در تامین آب آشامیدنی پایدار برطرف می‌شود.

شادگان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان خوزستان قرار دارد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۷۴
(چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۰۹
http://news.abfakhz.ir/u/444
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید