پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۶
سرویس : آب
کد خبر : ۵۰۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تعویض الکتروموتور ایستگاه پمپاژ بندر امام خمینی (ره)

مدیراداره آبفا بندرامام خمینی (ره) از تعویض الکتروموتور ایستگاه پمپاژ به علت نقص فنی خبر داد.

تعویض الکتروموتور ایستگاه پمپاژ بندر امام خمینی (ره)
(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۱۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی گفت: به علت فرسودگی پمپ و الکتروموتور قدیمی 132 کیلووات ایستگاه پمپاژ دچار نقص فنی شد و افت فشار در سطح شهر در بعضی ساعات مشهود بود که با پیگیری‌های لازم و مساعدت ویژه معاونت بهره برداری شرکت و خرید یکدستگاه الکتروپمپ جدید 132 کیلووات خوشبختانه با اقدام به موقع و تعویض الکتروموتور ایستگاه توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این اداره، عملیات تعویض و نصب در این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی(ره)  افزود: عملیات تعویض الکتروموتور 132کیلووات ایستگاه پمپاژ به علت وجود الکتروموتور کمکی در این ایستگاه طی 2 ساعت کار مداوم و بی وقفه، بدون قطعی آب با موفقیت به پایان رسید.

وی اذعان داشت: عملیات بازسازی و اورهال دو پمپ و الکتروموتور قبلی نیز انجام پذیرفته و بتن ریزی کامل، شاسی کشی هر 3 پمپ مذکور با کیفیت عالی جهت جلوگیری از لرزش و کیفیت مناسب کارآیی انجام پذیرفت.

خواجوی  در انتها بر ضرورت توجه به مدیریت بهینه مصرف آب در جامعه تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: خواسته ما از مردم شریف شهر بندرامام خمینی (ره) این است که با صرفه جویی در مصرف آب همچون گذشته این اداره را در جهت ارائه خدمات بهتر و مناسب تر یاری نمایند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
تعداد بازدید : ۷۴۷
(سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۱۶
http://news.abfakhz.ir/u/46y
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید