پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۸۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی: دیدار چهره به چهره مدیرعامل آبفا با مردم استان

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان دکتر محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هم استانی های فهیم به صورت حضوری دیدار و گفتگو کرد.

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی: دیدار چهره به چهره مدیرعامل آبفا با مردم استان
(دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۱۷

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان خوزستان، در این جلسه مدیرعامل آبفا خوزستان مستقیم پیگیر درخواستها، مشکلات و نظرات مراجعه کنندگان بود.

در این ملاقات که چهره به چهره و بدون واسطه برگزار شد و با استقبال تعدادی زیادی از  هم استانیها همراه بود، مراجعه کنندگان مشکلات و درخواست‌های خود را در بخش آب  وفاضلاب مطرح و مدیرعامل شرکت با توجه به موضوعات و درخواست‌ها، برای پیگیری و رسیدگی به  آن‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین به منظور برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین هم استانی های عزیز، دیدار مردمی دکتر کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ،  به صورت هفتگی و مستمر روز دوشنبه و با نوبت دهی قبلی در دفتر مدیرعامل برگزار می شود.

لازم به ذکر است واحد ارتباطات مردمی به صورت همه روزه و 24 ساعته پاسخگوی مسائل و و مشکلات شهروندان است، همچنین میز خدمت دائمی در تمام ادارات برقرار است و شهروندان گرامی تنها در صورتی که مشکلشان حل نشد میتوانند با دفتر مدیرعامل با شماره تلفن 33360888-061 تماس حاصل کرده و وقت ملاقات حضوری دریافت کنند.

 

  

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۵۹
(دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۱۷
http://news.abfakhz.ir/u/47b
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید