پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
سرویس : آب
کد خبر : ۵۰۹۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب با تسهیلات ویژه در بندرامام

تخفیف برای حق اشتراک آب و فاضلاب مناطق سیل زده بندر امام خمینی (ره) مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: با موافقت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مبالغ زیادی از برآورد حق اشتراک آب و فاضلاب کسر و شهروندان بندرامامی که در سیلاب این شهر خسارت دیدند، می توانند با پرداخت مبلغ کمی صاحب اشتراک آب و فاضلاب شوند.

واگذاری انشعاب آب و فاضلاب با تسهیلات ویژه در بندرامام
(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۰۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی با  اشاره به اینکه شهروندانی که در سیلاب بندر امام خمینی (ره) خسارت دیدند در مناطقی که از سوی بنیاد مسکن برای آن‌ها آماده شده بود، ساکن شدند، افزود: در خصوص زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن با بنیاد مسکن صحبت‌هایی شد، و پیشنهاد شد هزینه انشعابات این خانوار‌ها از سوی بنیاد مسکن تامین شود، و خدمات رسانی مناسب انجام شود.

خواجوی گفت: در حوزه بنیاد مسکن محدودیت‌هایی وجود داشت و قانون و سر فصلی برای این موضوع وجود نداشت، برای اهالی این مناطقدرخواست و پیشنهاد شد برای حق اشتراک آب و فاضلاب تخفیف ویژه‌ای قائل گردد.

به گفته مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) این طرح با موافقت مدیر عامل محترم اعمال شد و این شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر مشترکین با پرداخت مبلغ کمی صاحب اشتراک آب و فاضلاب شوند.

تنظیم: راشین نجارپور

تعداد بازدید : ۷۳۵
(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۰۱
http://news.abfakhz.ir/u/481
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید