پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۱۱۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بدهی بیش از 14 میلیارد تومانی مشترکان به اداره آبفا بندرامام خمینی

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی میزان بدهی مشترکان آب به این اداره را بیش از 14 میلیارد تومان اعلام کرد.

بدهی بیش از 14 میلیارد تومانی مشترکان به اداره آبفا بندرامام خمینی
(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۴:۲۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی با بیان اینکه اداره آب و فاضلاب به صورت خودگردان اداره می شود و جهت تأمین هزینه های خود ناگزیر به وصول مطالبه ها از مشترکان است، گفت: در حال حاضر مبلغ طلب اداره آبفای بندر امام خمینی از مشترکان اداری و خانگی شهرستان هستند، بیش از 14 میلیارد تومان است.

وی افزود: این اداره برای تأمین و توزیع آب در شهر و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، آب و فاضلاب و نیازمند تعامل و همکاری همشهریان و اداره ها محلی در پرداخت به موقع قبوض آب بهاء است.

خواجوی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از مشترکان خوش حساب بوده و در موعد مقرر بدهی خود را واریز می کنند، ادامه داد: از 50 درصد دیگر مشترکان دیگر تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورتحساب خود به جمع مشترکان خوش حساب بپیوندند تا این اداره با تامین هزینه های خرید و نصب درب های منهول، اتصالات مورد نیاز رفع شکستگی و توسعه خطوط آب، فاضلاب، تعمیر و نگهداری ماشین آلات حفاری و رفع انسداد، حقوق و بیمه پرسنل و سایر ضرورت های خدمات رسانی و آب شرب شهر هر چه بهتر به شهروندان شریف بندرامام خمینی خدمات رسانی کند.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی با گلایه از مدیران برخی اداره ها و ارگان ها، اضافه کرد: با عنایت به بررسی های انجام شده نام بعضی از اداره ها و ارگان ها در لیست اصلی بدهکاران این اداره دیده می شود و از همه مدیران این دستگاه ها درخواست داریم نسبت به تسویه بدهی اداره های مطبوع خویش کار های لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول می گوید: تأخیر در پرداخت آب بهاء باعث شده است اداره در تأمین هزینه ها جهت ارائه خدمات مستمر به شهروندان و در پرداخت حق و حقوق همه ذینفعان با مشکل مواجه شود.

وی گفت: بر اساس بند ج ماده 394 آئین نامه عملیاتی این شرکت درصورتیکه مشترک نسبت به پرداخت همه دیون خود به اداره آبفا در مهلت مقرر اقدام نکنند، این اداره می تواند انشعاب وی را به صورت موقت قطع کند، اما از آنجایی که این اداره همواره اعتماد مردم را به عنوان پشتوانه قوی برای خود داشته در این زمینه اقدامی نکرده، بنابراین از عموم و همشهریان دعوت می شود با پرداخت به موقع قبوض یاری رسان خدمتگزاران خویش و تداوم بخش خدمات مستمر به همشهریان در حوزه آب و فاضلاب باشند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۲۴
(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۴:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/49u
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید