پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۳۲
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

با حضور کارشناس شبکه بهداشت و درمان غرب اهواز؛ برگزاری کارگاه آموزشی جوانی جمعیت و فرزندآوری برای بانوان شاغل در آبفای استان خوزستان

به همت مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و با همکاری واحد جوانی جمعیت شبکه بهداشت و درمان غرب اهواز به مناسبت هفته ملی جمعیت، کارگاه آموزشی یکروزه جوانی جمعیت و فرزندآوری برای بانوان شاغل در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

با حضور کارشناس شبکه بهداشت و درمان غرب اهواز؛ برگزاری کارگاه آموزشی جوانی جمعیت و فرزندآوری برای بانوان شاغل در آبفای استان خوزستان
(یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۴:۲۸

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این کارگاه آموزشی که با موضوع جوانی جمعیت و در حوزه‌ی سلامت  جسم و روان فرد و جامعه برگزار شد، سرکار خانم صبا جلودار  پیرامون معایب پیری جمعیت و نیاز جامعه به افزایش نسل جوان و نوجوان، گفت : سلامت جسمی و روحی بانوان به عنوان مادر و همسر در موضوع جوانی جمعیت بسیار حائز اهمیت می‌باشد که شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه باعث شده است بسیاری از بانوان از آن غافل و این در تولید نسل های آینده مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

وی وضعیت بحرانی جمعیت و پایین بودن نرخ باروری در استان خوزستان را برای حاضران توضیح داد و چالش های فرزندآوری در ایران و استان را بیان کرد.

جلودار در ادامه این کارگاه آموزشی به اهمیت فرزند آوری و داشتن فرزند و معایب تک فرزندی نیز اشاره و آموزش های لازم و راههای تشویق به فرزندآوری را ارایه کرد.

همچنین در این کارگاه آموزشی ، در حوزه ی بیماریهای زنان که خود موجب به وجود آمدن مشکلات ناباروری میشوند نیز صحبتهایی مطرح و به حاضرین در این خصوص مشاوره های لازم ارائه شد.

در پایان این کارگاه آموزشی، بانوان شاغل در آبفا استان نظرات و سوالات خود را مطرح کردند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۶۹
(یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۴:۲۸
http://news.abfakhz.ir/u/4am
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید