پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۴
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۱۹۰
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

مانور سراسری مولدهای برق اضطراری در تاسیسات فاضلاب استان خوزستان برگزار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر از برگزاری موفق مانور آماده بکار بودن مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب، در 5 شهر استان خوزستان داد.

مانور سراسری مولدهای برق اضطراری در تاسیسات فاضلاب استان خوزستان برگزار شد
(دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۵۴

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد افزود: این مانور با هدف ارتقاء سطح آمادگی و حصول اطمینان از نحوه عملکرد سیستم های تامین برق اضطراری جهت گذر از تابستان همزمان با سراسر کشور با فرمان برخط مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در آبفا خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد:  این مانور عملیاتی در 5 شهرستان شادگان، بندرامام خمینی(ع)، ماهشهر، دزفول و چمران انجام شد.
کرمی نژاد تصریح کرد: در این مانور جمعا 11 دستگاه دیزل ژنراتور تاسیسات فاضلاب استان تعداد 4 دستگاه در شادگان، 3 دستگاه در بندرامام خمینی(ع)، 2 دستگاه در ماهشهر، یک دستگاه در دزفول و یک دستگاه در چمران با راهبری دفتر سیستم های کنترل و انرژی فاضلاب معاونت بهره برداری فاضلاب استان خوزستان مشارکت داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، ضمن تشکر از مدیریت بحران و تیم‌های عملیاتی شرکت کننده در این مانور، خاطر نشان کرد: مانور سراسری مولدهای برق اضطراری هر ساله پیش از آغاز فصل تابستان با هدف آمادگی در برابر خاموشی‌ها برگزار می شود.

وی تاکید کرد: به واسطه پیگیریهای مستمر و همکاری ادارات تابعه با شرکت توزیع برق برای کاهش بار و وارد مدار نمودن دیزل ژنراتورهای تاسیسات آب و فاضلاب تاستان در ساعات پیک مصرف برق طی سال گذشته، جمعا مبلغ 10245 میلیون ریال بعنوان پاداش همکاری به این شرکت اختصاص یافته است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۹۸
(دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۵۴
http://news.abfakhz.ir/u/4eb
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید