پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۱۹۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب

طی سه ماه اول سال انجام شد: 183 مورد رفع شکستگی شبکه توزیع آب در بندرامام خمینی (ره)

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: از ابتدای امسال و تاکنون 183مورد شکستگی شبکه توزیع و انشعابات آب در مناطق مختلف شهر بندرامام رفع شده است.

طی سه ماه اول سال انجام شد: 183 مورد رفع شکستگی شبکه توزیع آب در بندرامام خمینی (ره)
(شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲) ۱۳:۰۳

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی  گفت: رفع شکستگی شبکه توزیع آب شهربندرامام خمینی (ره) به صورت مداوم در حال انجام می باشد و البته قدمت شبکه و عدم استفاده از لوله و اتصالات استاندارد توسط برخی از مشترکان از اصلی ترین عوامل افزایش تعداد شکستگی‌ هاست .

وی افزود: توپوگرافی برخی از مناطق شهرهمچنین بعلت نزدیک بودن جاده ترانزیتی وعبور و مرور ماشین آلات سنگین نیز در افزایش شکستگی‌ها مزید بر علت شده و این موضوع نیز سبب افزایش تعداد شکستگی‌ها می‌شود .

خواجوی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 183 مورد شکستگی شبکه و انشعاب در سطح شهر برطرف شده است، تصریح کرد: بیش از 80 درصد این تعداد شکستگی ها مربوط به انشعابات بوده است .

وی در ادامه گفت :افزایش شبکه آبرسانی به مناطق سایت های رضوان و کوثر سایت  رضوان به طول 4 کیلومترو نیم به قطر ۱۱۰ و 160 میلیمتری از لوله پلی اتیلن،و سایت کوثر 5 کیلومتر نیم به قطر 110 میلیمتری از لوله پلی اتیلن تا پایان خردادماه  امسال انجام شده است.

مدیراداره آبفا بندرامام خمینی (ره)  از شهروندان خواست تا هرگونه شکستگی انشعاب و شبکه توزیع را از طریق سامانه 122 اطلاع رسانی کنند.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش تاسیسات آبرسانی  بازسازی کامل پمپ و الکترو موتور شماره 2 ، تعمیر الکتروموتور و پمپ شماره1، بتن ریزی فنداسیون و تنظیم پمپ و نصب الکتروموتور جدید را

از دیگر اقدامات اداره متبوعش در راستای پایداری شبکه توزیع آب آشامیدنی عنوان کرد.

تنظیم: راشین نجارپور 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۳۹
(شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲) ۱۳:۰۳
http://news.abfakhz.ir/u/4f1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید