پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۴
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۰۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب

در ۳ ماهه نخست سال جاری رقم خورد: اجرای ۱۶۵۰ متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب و فاضلاب در بهبهان

مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت:به منظور تامین و توزیع آب شرب، افزایش کمی و کیفی فشار آب، جلوگیری از هدررفت آب و رفع مشکل سر ریز فاضلاب ۱۶۵۰ متر عملیات اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب و فاضلاب اجرا شد.

در ۳ ماهه نخست سال جاری  رقم خورد: اجرای ۱۶۵۰ متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب و فاضلاب در بهبهان
(شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲) ۰۹:۱۴
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سیامک شکوریاناذعان داشت: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و رفع افت فشار آب، ۹۱۵ متر از خطوط بافت قدیم و فرسوده شهرهای بهبهان و منصوریه اصلاح شد.

 

وی برنامه ریزی هدفمند جهت اصلاح خطوط فرسوده و غیر استاندارد را از اولویت های اصلی در سال جاری دانست و تصریح کرد: در این عملیات ها جنس لوله های بکار رفته پلی اتیلن و در اقطار ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر بوده است.

 

شکوریان بیان کرد: با هدف تامین و توزیع آب به مشترکین جدید از ابتدای امسال ۵۳۰ متر به طول شبکه افزوده شده که اجرای این عملیات در مناطق کمتر توسعه یافته کوره جبور، کوی ماهور و جاده قدیم اهواز بوده است.

 

مدیر آبفا منطقه بهبهان‌، استاندارد انشعابات خانگی در حین اصلاح شبکه آبرسانی را ۱۰۶ مورد عنوان کرد و ادامه داد: به منظور رفع سر ریز فاضلاب در محله های قدیمی و بهبود وضعیت بهداشت محیطی ۲۱۲ متر از خطوط فرعی جمع آوری و دفع فاضلاب با لوله های پلی اتیلن دو جداره و پی وی سی سخت اصلاح شد.

 

وی یادآور شد:  با اتخاذ تدابیر لازم و با استفاده از ظرفیت تبصره ۳ در تلاشیم نقاط بحرانی در دو حوزه آب و فاضلاب را مرتفع کنیم.

 

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۹۰
(شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲) ۰۹:۱۴
http://news.abfakhz.ir/u/4ey
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید