جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۱۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

برخورد قانونی با استفاده کنندگان آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی در شادگان

مدیر آبفا منطقه شادگان به شناسایی و کشف 15 انشعاب غیرمجاز مصارف کشاورزی در روستای عبودی این شهرستان اشاره کرد و گفت: استفاده از آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی و دامداری ممنوع و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

برخورد قانونی با استفاده کنندگان آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی در شادگان
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲) ۱۱:۵۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عاشور حمادی اظهار کرد: با توجه به اهمیت آبرسانی به تمام نقاط شهرستان شادگان خصوصا در فصل تابستان استفاده از آب خط انتقال و شبکه های آبرسانی برای مصارف کشاورزی غیرقانونی و ممنوع است.

وی افزود: واحد گشت تابستانه آبفا شادگان با سرکشی دوره ای در مناطق مختلف شهری و روستایی انشعاب های غیرمجاز را شناسایی و متخلفان نیز به واحد حقوقی آبفا معرفی خواهند شد.

حمادی تامین آب آشامیدنی پایدار در مناطق شهری و روستاهای شادگان را مورد تاکید قرار دارد و گفت: مشکلات آبرسانی در شهرستان شادگان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مدیر آبفا منطقه شادگان، وجود انشعاب های غیرمجاز را دلیل اصلی افت فشار، قطعی آب آشامیدنی و شکستگی لوله در مناطق شهری و روستایی دانست و اظهار کرد: توسعه شبکه آب در سراسر نقاط شهرستان شادگان مورد توجه امور آبفا منطقه شادگان قرار دارد و در برخی از مناطق بخصوص روستاها در حال اجرا است.

 وی اشاره به رفع شکستگی خط انتقال آب روستاهای عگله، صفرای کعبی و صوفیه در هفته گذشته افزود: با تلاش های انجام شده افت فشار در 6 روستای منصوره سادات ،منصوره ماضی ، بریجع، خشاب، شاوی و سویمه نیز برطرف شد.

وی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 200 انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای شهرستان شادگان کشف و ضبط شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۰۷
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲) ۱۱:۵۱
http://news.abfakhz.ir/u/4gu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید