پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۲۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تکذیب استفاده از آب کشاورزی جهت تامین آب شرب شهرک حسین کلولی دزفول

به دنبال گزارشی در بخش خبر سیمای خوزستان مبنی بر گلایه ساکنان شهرک حسین کلولی بخش سردشت دزفول مبنی بر استفاده از آب کشاورزی جهت تامین آب شرب ساکنان این شهرک ضمن تکذیب موضوع مطروحه به استحضار می رساند به دنبال افزایش جمعیت شهرک حسین کلولی ، و همچنین ارتفاع بالای ۳۰ متری این شهرک از خطوط شبکه آب ، ساکنان این مناطق با افت فشار آب شرب مواجهه بودند.

تکذیب استفاده از آب کشاورزی جهت تامین آب شرب شهرک حسین کلولی دزفول
(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این راستا با مساعدت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مجوز حفاری یک حلقه چاه در حوالی بلوار ملاصدرا دزفول ویژه این شهرک اخذ و عملیات حفاری آن آغاز گردیده که پس به کارگیری خط انتقال ، به شبکه آب شرب این شهرک متصل شود.

جهت حل کوتاه مدت نیز یک حلقه چاه در این منطقه ، متعلق به یک موسسه خصوصی با مساعدت فرماندار دزفول در اختیار مجموعه آبفا منطقه دزفول قرار گرفت و در این راستا جهت تجهیز این چاه و ورود با شبکه توزیع توسط اکیپهای بهره‌برداری آبفا منطقه دزفول یک دستگاه کلرزن و همچنین یک دستگاه الکتروپمپ ۳۷ کیلووات نصب گردید که تا زمان ورود چاه اصلی تازه حفاری شده به مدار بهره‌برداری ، مشکل افت فشار آب ساکنان شهرک حسین کلولی به طور موقت برطرف شود و در ویدیوهای ارسالی تزریق کار به آب شرب شبکه توزیع آب شهرک حسین کلولی کاملا مشخص است.

همچنین بر اساس این گزارش  در تاریخ ۱۱ تیرماه نیز کارشناسان امور کیفی آبفا منطقه دزفول به همراه کارشناسان مرکز بهداشت از آب شرب این چاه نمونه‌برداری کرده و پس از انجام آزمایشات باکتریولوژی و شیمیایی طبق گزارشات آزمایشگاهی تمامی آیتم های آن در حد استاندارد و مطلوب گزارش شده و هیچگونه مشکلی برای آب شرب وجود ندارد و در این راستا نیز صورت جلسه‌ای نیز تنظیم گردیده است.

گفتنی است: آب شرب تمام نقاط شهرستان دزفول از طریق آبهای زیرزمینی تامین میشود که پس از انجام کلرزنی وارد شبکه توزیع شده و اینکه گفته میشود آب شرب ساکنان محترم روستای حسین کلولی بدون کلرزنی و از طریق آب کشاورزی است صحت نداشته و تکذیب میشود.

در پایان شهروندان اطمینان داشته باشند مجموعه آبفا منطقه دزفول در راستای تامین آب شرب بهداشتی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و کاملا نسبت به این موضوع با حساسیت زیاد اقدامات لازم را انجام میدهد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۰۹
(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۵
http://news.abfakhz.ir/u/4h1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید