پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۳۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بازدید مدیر کل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پایانه مرزی شلمچه

مدیر کل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز در سفر به خوزستان از اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و روند آبرسانی را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید مدیر کل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پایانه مرزی شلمچه
(دوشنبه ۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۴۵



به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهندس احمد منتظری مدیر کل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امروز در سفر به خوزستان از اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و روند آبرسانی را مورد بررسی قرار دادند.

 
در این بازدید شهرام مرادی مدیر دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب خوزستان؛ محسن قمشی معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت همراه دکتر منتظری حضور داشتند.

 
لازم به ذکر است مهندس منتظری از مخازن ساخته شده شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و با حضور در پایانه مرزی روند آبرسانی در پایانه مرزی را بررسی کردند.

 
احمد منتظری در جلسه ای در پایانه مرزی شلمچه اظهارداشت: با توجه به گرمای هوا باید روند توزیع و تولید آب باید بادقت انجام شود و زیرساخت های خوبی در پایانه مرزی شلمچه صورت گرفته است.
وی افزود: بهداشت آب خط قرمز شرکت آب ‌و فاضلاب کشور است و کار کلر زنی در توزیع آبرمواکب باید با دقت صورت گیرد.

 
مدیر کل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: در بحث خنک سازی آب بایداز یخ های استاندارد و با ماشین آلات مناسب تهیه و توزیع گردد و همکاران ما در آزمایشگاه ها باید رصد کیفیت آب را لحظه به لحظه داشته باشند.

 
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان نسبت به سال گذشته دربحث زیرساخت ها و تلاش برای تامین آب پایدار مواکب اقدمات قابل توجهی انجام داده است که قطعا با اقدامات صورت گرفته آب شرب با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان تامین خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۱۰
(دوشنبه ۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۴۵
http://news.abfakhz.ir/u/4hm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید