سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

جزییات خبر

جمعه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۴۸
گزارشگر : ۲۵
سرویس آب

خط آبرسانی به روستای الباجی اهواز وارد مدار بهره برداری شد

با حضور مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خط آبرسانی به روستای الباجی اهواز وارد مدار بهره برداری شد

خط آبرسانی به روستای الباجی اهواز وارد مدار بهره برداری شد
(جمعه ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۲۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حضور مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  خط آبرسانی به روستای الباجی اهواز وارد مدار بهره برداری شد.

مجتبی یوسفی در مراسم بهره برداری از خط  آبرسانی به روستای الباجی اظهار داشت:  با برنامه ریزی های صورت گرفته و اختصاص اعتبار توسط مجلس، تلاش و همراهی وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و بسیج سازندگی پروژه های خوبی در بحث آبرسانی انجام شد.

عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: به برکت جمهوری اسلامی روستای الباجی با جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر با پیگیری هایی که در بحث اختصاص اعتبار از پروژه‌های ملی و صدور مجوز تامین آب پایدار توسط وزارت نیرو، امروز آب با کیفیت به روستای الباجی رسید.

یوسفی ادامه داد: این پروژه شامل خط ١٠ کیلومتری انتقال آب ۳۱۵ میلی متری و در یک کار ضربطی اجرا و مشکل آب آشامیدنی پایدار این روستا را رفع کرد و  همچنین در پروژه ای دیگر بخشی از فاضلاب این روستا نیز اصلاح گردید که در این پروژه ها مبلغی بالغ بر ۴٠ میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدرضا کرمی‌نژاد در خصوص روند اجرایی آبرسانی به روستای الباجی اهواز اظهار کرد:در ۲ سال اخیر به صورت شبانه‌روزی تلاش کردیم تا مشکلات آب شرب روستاهای خوزستان برطرف شود که خوشبختانه بخش قابل توجهی از این موضوع انجام شد.

وی افزود: خط ۱۰ کیلومتری انتقال آب ۳۱۵ میلی‌متری روستای الباجی در یک اقدام ضربتی اجرا و مشکل آب شرب پایدار این روستا رفع شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: برای آبرسانی به این روستا، ۱۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و به واسطه آن، بیش از ۶ هزار نفر در این روستا از آب شرب با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.

کرمی‌نژاد گفت: حذف تانکرهای آبرسانی برای روستاها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و اکنون روستای الباجی از آبرسانی سیار بی‌نیاز شد.

 آبرسانی به روستای الباجی

تعداد بازدید : ۶۶۸
(جمعه ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۲۳
http://news.abfakhz.ir/u/4il
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید