پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۲۵۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

با حضور مدیرکل تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: جلسه کمیته تحقیقات آبفا خوزستان برگزار شد

جلسه کمیته تحقیقات شرکت آبفا خوزستان با حضور مدیرکل تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روز شنبه 14 مردادماه برگزار شد.

با حضور مدیرکل تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: جلسه کمیته تحقیقات آبفا خوزستان برگزار شد
(شنبه ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۵

 

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، در این جلسه دکتر سیاحی اظهار کرد: باید خدمات در شرکت های آب و فاضلاب بهتر و مناسبتر ارائه شود که این امر با بکارگیری علم و تجربه و تخصص و پژوهش و تحقیق، محقق خواهد شد.

وی موتور اقتصادی کشور را تحقیق و پژوهش دانست و گفت : باید پروژه های تاثیر گذار در حل مشکلات کمی و کیفی داشته باشیم و  انجام آزمون و خطا در اجرای پروژه ها جایز نیست .

مدیرکل تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه تصریح کرد: بازنگری در عملکردهای گذشته، تعریف پروژه منطبق بر نیاز واقعی شرکتها، ارتقای کالاها، مدیریت هزینه پروژه ها، توجه جدی به آبهای نامتعارف(پساب ها)، استفاده از شرکت های دانش بنیان، حمایت از طرحهای سربازان نخبه و استفاده از ظرفیت دانشگاهها از مواردی است که در شرکت های آب و فاضلاب باید مورد توجه قرار بگیرند.

مدیرکل تحقیقات، توسعه فنآوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه خط مقدم ما باید ایجاد روحیه تحقیق و پژوهش در پرسنل باشد،  از مدیرعامل، معاونت ها و مدیران خواست تا روحیه پژوهش و فناوری را در کارکنان شرکتها بوجود بیاورند.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان نیز گفت: برای اینکه صنعت آب و فاضلاب بتواند پویایی بهتری داشته باشد لازم است بخش تحقیقات به صورت جدی تر نگریسته شود.

دکتر محمدرضا کرمی نژاد خاطرنشان کرد: در استان تلاش کرده ایم تا تحقیقات سمت و سوی کاربردی تر داشته و با نگاه به مسائل اجتماعی باشد و در این راستا پیشنهادات و طرحهای تحقیقاتی را از مراکز علمی دریافت و بررسی می کنیم.

وی افزود: شرکت آبفا  خوزستان به منظور پیشبرد اهداف صنعت آب وفاضلاب در بخش تحقیقات و با هدف استفاده از ظرفیت علمی در دانشگاه ها، تفاهمنامه تحقیقاتی با دانشگاه های خوزستان منعقد نموده است.

غلامرضا عقیلی معاون منابع انسانی و تحقیقات استان خوزستان هم در این جلسه گزارشی از روند کلی تحقیقات، اقدامات، مشکلات پیش رو و نیازهای آینده در آبفا استان را ارائه داد.

در این جلسه 5 مقاله در دست بررسی شرکت آبفا خوزستان، 2 کتاب چاپ شده، 5 پروژه پژوهشی خاتمه یافته و طرح پژوهشی سرباز نخبه خوزستانی ارائه شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۹۵
(شنبه ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۵
http://news.abfakhz.ir/u/4in
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید