پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۳۰۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

در راستای ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات رسانی در شهرهای استان: همزمان با هفته دولت ، بهره برداری از 74  پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان

در راستای تأمین کمی و کیفی آب شرب شهرهای استان، شرکت آبفا خوزستان همزمان با هفته دولت 60  پروژه عمرانی را در بخش آب با ارزش ریالی 5552 میلیارد ریال در 162 روستا و 14  شهرستان به بهره برداری می رساند.

در راستای ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات رسانی در شهرهای استان: همزمان با هفته دولت ، بهره برداری از 74  پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان
(پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۳۸
 
·        با بهره برداری از این پروژه‌ها، 589 هزار و 691 نفر از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط منتفع خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت و گو با واحد خبر این شرکت بخش عمده ای از اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه ها را از محل اعتبارات ملی و استانی دانست.
 
محمدرضا کرمی نژاد اذعان داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها، 589  هزار و 691 نفر از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط بهره مند خواهند شد.

 

وی افزود: بهره برداری از 60  پروژه آبرسانی و 14 پروژه فاضلاب از جمله مواردی هستند که در این هفته به بهره برداری می رسد.
 
رئیس هیئت مدیره آبفای استان پروژه های افتتاح شده در هفته دولت را شامل احداث و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب، خرید، نصب و راه اندازی دستگاه حذف کدورت آب، حفر و تجهیز چاهها و خطوط انتقال آب، احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ، و  اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاها عنوان کرد.
 
وی تاکید کرد: در بخش آبرسانی شهری 28 پروژه در 14 شهرستان با اعتبار 2 هزار و 333 میلیارد ریال و در بخش آبرسانی روستایی 32 پروژه در 162 روستا با ارزش ریالی 3 هزار و 219 میلیارد وارد مدار بهره برداری می شوند.
 
کرمی نژاد پروژه های هفته دولت این شرکت را مربوط به شهرهای آبادان، رامهرمز، آغاجاری، باغملک، ایذه، خرمشهر، اندیمشک، دزفول،امیدیه، دشت آزادگان، هفتکل، اندیکا، مسجدسلیمان و اهواز عنوان کرد.
 
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت با اجرای پروژه های عمرانی ساکنین  162 روستا از از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط منتفع خواهند شد ، این پروژه ها را مربوط به روستاهای رامهرمز، حمیدیه، اهواز، ایذه، باغملک، اندیکا، هندیجان، مسجدسلیمان، دزفول، گتوند، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، آغاجاری و دزپارت، بهبهان و باوی دانست.
 
وی ادامه داد: در اجرای 60  پروژه عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان، ۱۰۸/۴ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال ، 8 باب احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب،  حفر و تجهیز 13 چاه و نصب و راه اندازی 1 دستگاه حذف کدورت آب با ظرفیت هزار و 500 مترکعب در شبانه روز در 14 شهرستان و اجرای 195 کیلومتر خطوط انتقال،  احداث 5 باب مخزن ذخیره آب، ،  حفر چاه و تجهیز چاهها و خطوط انتقال  19 مورد،  احداث و تکمیل 7 مورد ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه47 کیلومتر شبکه توزیع  در 162 روستا به بهره برداری می رسند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: در بخش فاضلاب  14 پروژه در 10 شهر با اعتبار 5 هزار و 430 میلیارد ریال در شهرهای خرمشهر، دزفول، رامهرمز، مسجدسلیمان، شوشتر، بهبهان، شادگان، امیدیه، بندرامام و اهواز وارد مدار بهره برداری می شوند.
 
وی ادامه داد: در اجرای 14 پروژه عمرانی در بخش فاضلاب شهری خوزستان، اجرای 71  کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث و تکمیل 2 باب ایستگاه پمپاژ و نصب 71 هزار و 655 فقره انشعاب فاضلاب در 10 شهر استان به
بهره برداری می رسند.
 
گفتنی است: شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در زمان حاضر به 86 شهر و 4 میلیون و 930 هزار نفر خدمات ارائه می کند که پوششی صدردرصدی در بخش آب شهری و پوشش بیش از 77 درصدی در بخش آب روستایی و پوشش 57 درصدی در بخش فاضلاب دارد.

 

تنطیم:راشین نجارپور

 

 
 
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۸۹
(پنج شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۵:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/4lz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید