شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
سرویس : بهبهان
کد خبر : ۵۳۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس بهبهان
در ۶ ماهه نخست سال جاری اجرا شد

۵۶۶۱ متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب در شهرستان بهبهان

به منظور تامین و توزیع آب شرب، افزایش کمی و کیفی فشار آب و جلوگیری از هدررفت آب 5 هزار و 661 متر عملیات اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب در بهبهان اجرا شد.

۵۶۶۱ متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب در شهرستان بهبهان
(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۴۳
 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت: با هدف تامین و توزیع آب به مشترکین جدید ۱۷۰۵ متر در حوزه شهری و ۱۷۸۰ متر در حوزه روستایی توسعه شبکه اجرا شد.

سیامک شکوریان اجرای ۱۰۰۰ متر توسعه شبکه برای ۸۰ خانوار اسکان عشایر از محل اعتبارات عمرانی شرکت را اقدامی مهم برشمرد و ادامه داد:  با توجه به اهمیت اصلاح خطوط فرسوده و غیر استاندارد از ابتدای امسال در حوزه شهری ۷۰۶ متر و در حوزه روستایی ۱۴۷۰ متر از خطوط شبکه اصلاح و بازسازی شد.

شکوریان جنس لوله های بکار رفته در این عملیات ها را پلی اتیلن و در اقطار۶۳، ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر ذکر کرد و گفت: عملیات های توسعه شبکه عموما در مناطق حاشیه شهر از قبیل کوی سالارآباد، کوره جبور، پیام نور و کوی ماهور انجام پذیرفت و عملیات های اصلاح شبکه در خیابان طالقانی، خیابان شریعتی، خیابان فرمانداری، خیابان تختی و کوی ذوالفقاری اجرا شد.

وی تصریح کرد:  در نیمه نخست سال، ۳۲۵۰ متر توسعه و اصلاح شبکه در روستاهای ویسی، قالند، دودانگه، کوی مشهد تشان، کلگه زار، بجک، قنبری، آل طیب و آبلش انجام شد.

 شایان ذکر است از ابتدای امسال ۷۸۸ مورد تعمیر انشعابات، ۱۶۴ مورد تعمیر شبکه اصلی و فرعی و ۲۱۰ مورد استاندارد سازی انشعابات خانگی صورت پذیرفته است.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۱۷
(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۴۳
http://news.abfakhz.ir/u/4pd
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید