یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
سرویس : آب
کد خبر : ۵۳۷۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:آبرسانی به ۱۳۵ روستای شوشتر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات آبرسانی به ۱۳۵ روستای شهرستان شوشتر با پیشرفت فیزیکی مجموعا ۶۰ درصد در حال انجام است که با تکمیل این پروژه ها تا قبل از پایان سال کمبود آب در مناطق یاد شده برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:آبرسانی به ۱۳۵ روستای شوشتر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجراست
(شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲) ۱۰:۳۲

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در شورای اداری شهرستان شوشتر، مهمترین پروژه های در دست اجرای شرکت متبوعش در شوشتر را مربوط به روستاها دانست و اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۳۵ روستای شوشتر با انجام ۳ پروژه مهم در شرق شعیبیه، یشانسخی و حاشیه گرگر در جبهه های مختلف کاری توسط پیمانکاران در حال انجام است تا برای همیشه مشکلات آبرسانی به این روستاها مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه شرق شعیبیه ۸۶ کیلومتر است و توسط قرارگاه کربلا در حال اجراست، اذعان داشت: ۵۸ کیلومتر از خط انتقال این پروژه انجام شده و ۲۸ کیلومتر نیز باقی مانده است تا آبرسانی به ۳۴ روستای مسیر حل شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: تجهیزات سرای دیلم یک مخزن است که در حال پایان است ؛ اگر این ایستگاه پمپاژ برای تقویت فشار آب را بزنیم ۳۴ روستا آبدار می‌شوند و اگر اعتبارات لازم در اختیار قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی قرار دهیم روستاهای این شهر و سایر شهرها آبدار خواهند شد.

وی بیان کرد: انتظار می رود مدیریت و برنامه بودجه استان در این زمینه ما را در اولویت قرار دهند.

کرمی نژاد تصریح کرد: همچنین خط دوم به نام یشانسخی است که در اختیار بسیج سازندگی است یک حلقه چاه در این منطقه است که باید دو حلقه دیگر بزنیم . اشتراک برق را نیز خریداری کردیم و ۷۰ کیلومتر در مسیر خط انتقال باید اجرایی شود که تاکنون ۶ کیلومتر اجرایی شده و در صورت رفع معارض عملیات اجرایی مجدد آغاز خواهد شد.

وی از فرمانداری شوشتر و استانداری درخواست کرد، مشکل این معارض را حل کنند تا روند کار بهتر پیش برود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: حاشیه گرگر نیز یکی دیگر از خطوط ما است که ۴۸ کیلومتر انجام شده و ۱۰ کیلومتر نیز خط توزیع انجام شده است. وی گفت: همچنین یک خط دیگر در روستای تخت اناری وجود دارد که این نیز در حال انجام است و تا دو روز آینده بیش از ۷ روستا از نعمت آب بهره‌مند می شوند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۶۱
(شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲) ۱۰:۳۲
http://news.abfakhz.ir/u/4qa
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید