یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۹
سرویس : آب
کد خبر : ۵۳۸۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

طی 6 ماهه اول سالجاری انجام شد:9 کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب در دزفول

مدیر آبفا منطقه دزفول اذعان داشت: به منظور توزیع و تامین آب شرب مصرفی مشترکین ۹ هزار و ۱۶۹ متر توسعه شبکه در نیمه نخست سالجاری اجرا و عملیاتی شد.

طی 6 ماهه اول سالجاری انجام شد:9 کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب در دزفول
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۱۹



به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین سعادتی فر در اینباره گفت: در این عملیات ها که در مناطق مختلف سطح شهر انجام شد، از لوله های پلی اتیلن با اقطار ۳۱۵ ، ۱۱۰ ، ۹۰ ، ۷۵ و ۶۳  میلی متر استفاده گردید.

وی اذعان داشت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۷ هزار و ۷۶۶ تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۲ صورت گرفته است که در این راستا طی مدت مذکور ۹ هزار و ۷۸۵ فقره شکستگی خطوط

 

مختلف توسط اکیپهای عملیاتی آبفا رفع شده است.

 

سعادتی فر ادامه داد:  سامانه ۱۲۲ تنها سامانه پاسخگویی به مشترکان در خصوص حوادث آب و فاضلاب است و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در خطوط آب و فاضلاب میتوانند با این سامانه

 

تماس گرفته و کارشناسان در اولین فرصت به رسیدگی آن خواهند پرداخت.

 

کشف ۳۲۶ انشعاب غیر مجاز در دزفول طی ۶ ماهه اول سال

مدیر آبفا منطقه دزفول همچنین با اشاره به کشف و شناسایی ۳۲۶ انشعاب غیرمجاز آب طی ۶ ماهه اول سال در شهرستان دزفول گفت : با اقدامات شده توسط پلیس آب تعداد ۲۱۷ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی شده به انشعاب مجاز تبدیل شده‌اند.

سعادتی فر افزود : انشعابات غیر مجاز منجر به اختلال در خدمت رسانی به مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه‌های توزیع و همچنین به دلیل برداشت‌های بی رویه منجر به شکستگی‌ها و اتفاقات و نهایتا افت فشار آب درشبکه‌های توزیع می‌شوند.

مدیر آبفا منطقه دزفول در خاتمه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب از جمله حذف ورود فاضلاب تیپ ۲۹۲ زرهی به رودخانه دز و انجام عملیات تقویت فشار آب شهرک حسین کلولی تصریح کرد : در نیمه نخست امسال ۹ هزار و ۱۶۹ متر توسعه شبکه در سطح شهرستان دزفول در اقطار مختلف توسط آبفا منطقه دزفول انجام گرفته است.

تنظیم: راشین نجارپور



روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۳۱
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۱۹
http://news.abfakhz.ir/u/4qu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید