شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
سرویس : خرمشهر
کد خبر : ۵۳۹۴
گزارشگر : ۴
سرویس خرمشهر

در 6 ماهه سالجاری محقق شد: بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی خرمشهر با 5 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه

مدیر آبفا منطقه خرمشهر گفت: 5 کیلومتر لوله گذاری در بخش توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب در سال جاری در محدوده شهر خرمشهر انجام شده است.

در 6 ماهه سالجاری محقق شد: بهبود در تعادل شبکه توزیع آبرسانی خرمشهر با 5 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه
(یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲) ۱۲:۵۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین عبیداوی در تشریح خدمات اداره متبوعش اظهار داشت: با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی،افزایش کمی و کیفی فشار آب و رفع شکستگی ها، علاوه بر 5000 متر اصلاح و توسعه شبک ، 180 مورد تعمیر شبکه توزیع آب، یکهزار و 130مورد تعمیر خط انتقال و  انشعابات در شش ماهه سالجاری در این شهر انجام شده است.

وی تاکید کرد: با انجام این اقدامات در مجموع قدم های مثبتی در جهت افزایش ظرفیت و بهبود در تعادل شبکه توزیع آب برداشته شد.

لایروبی 47 کیلومتر از شبکه فاضلاب

مدیر آبفا منطقه خرمشهر در ادامه به فعالیت های واحد فاضلاب این امور اشاره و اذعان داشت: طی6 ماهه نخست سالجاری بیش از3700 مورد گرفتگی فاضلاب، 80 مورد اصلاح و توسعه خطوط شبکه فاضلاب و نصب انشعابات،  124 مورد اورهال و راه اندازی سرویس ایستگاههای فاضلاب و 47 کیلومتر از خطوط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب خرمشهر شستشو و لایروبی شد.

عبیداوی در اشاره به معضل سرقت مکرر درب های منهول در سطح شهر و در تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: مطمئنا برای هر درب منهول تخریب شده برنامه ای جایگزینی و بازسازی داریم که این مهم به مرور انجام خواهد شد. بطوریکه طی 6 ماهه سالجاری، 380  مورد دریچه فاضلاب در سطح شهر بر روی منهولها نصب شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۸۹
(یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲) ۱۲:۵۷
http://news.abfakhz.ir/u/4rh
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید