شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۴۰۰
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

علت پس‌زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز فرسودگی خطوط است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اینکه در برخی از مناطق شاهد پس‌زدگی هستیم به دلیل این است که این خطوط قدیمی و فرسوده هستند و باید تعویض شوند.

علت پس‌زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز فرسودگی خطوط است
(سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۴۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد امروز در خصوص علت پس‌زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز پیش از آغاز بارندگی‌ها اظهار کرد: اینکه در برخی از مناطق شاهد پس‌زدگی هستیم به دلیل این است که این خطوط قدیمی و فرسوده هستند و باید تعویض شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه این خطوط فرسوده هستند، شاهد پس‌زدگی فاضلاب در این نقاط مثل اتوبان گلستان در مقابل سازمان صدا و سیما و برخی از خیابان‌های کیانپارس هستیم که نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل برخی از این پس‌زدگی‌ها با عملیات لایروبی فاضلابی که اکنون در دست انجام است حل می‌شود اما مشکل باقی نقاط با لایروبی حل نمی‌شود و باید نسبت به تعویض آن خطوط اقدام شود.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته توجه کرد که نمی‌توانیم کل مشکل اهواز را یک شبه حل کنیم اما تلاش می‌کنیم مشکل مناطقی که اکنون و پیش از شروع بارش‌ها پس زدگی فاضلاب داشته‌اند را مرتفع کنیم.

محمدرضا کرمی نژاد تصریح کرد: اکنون پروژه فاضلاب اهواز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود ۴۰ درصد از آن باقی مانده است،  یکسری از نقاط در فاضلاب اهواز وجود دارند که کاملا گرفته و کور هستند و تلاش می‌کنیم با لایروبی این نقاط را باز کنیم و نخواهیم گذاشت مشکل به همین شکل بماند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۸۵
(سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۴۶
http://news.abfakhz.ir/u/4rs
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید