یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
سرویس : آب
کد خبر : ۵۴۱۹
گزارشگر : ۲۵
سرویس آب

تفاهم‌نامه تامین آب بخشی از مناطق غرب اهواز با گروه ملی ایران به امضا رسید

تفاهم نامه تامین آب بخشی از مناطق حاشیه غرب اهواز توسط شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هدف پایداری آب شرب این مناطق روز دوشنبه به امضا رسید.

تفاهم‌نامه تامین آب بخشی از مناطق غرب اهواز با گروه ملی ایران به امضا رسید
(سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲) ۰۹:۴۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان روز دوشنبه در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه با بیان اینکه شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از مجموعه‌های فاخر استان است اظهار کرد: این شرکت در دوران‌ مختلف نقش‌های مهمی را در توسعه استان ایفا کرده است.

محمد خانچی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران ادامه داد: این شرکت یک عضو جدا نشدنی در دوران دفاع مقدس بود که خدمات ارزنده ای را ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گروه ملی روند صعودی را طی می‌کند افزود: با همراهی و همدلی مجموع دستگاه‌های خوزستان، موفقیت‌های زیادی در استان رقم می‌خورد.

خانچی تصریح کرد: با انعقاد این قرارداد، آب بخشی از مناطق غرب اهواز پایدار و تامین خواهد شد و امیدواریم این حرکت شرکت گروه ملی ایران الگویی برای سایر شرکت‌های صنعتی در استان باشد.

به کارگیری تصفیه خانه گروه ملی ایران مشکل آب غرب اهواز را برای همیشه حل خواهد کرد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این نشست با بیان اینکه جهت رفع مشکل مناطق حاشیه غرب اهواز بخشی از تصفیه خانه شرکت فولاد ایران به کارگیری شده است اظهار کرد: تابستان امسال منطقه ملاشیه با مشکل افت فشار آب مواجه شد که بر همین اساس تفاهمنامه‌ای با شرکت فولاد ایران پیرامون استفاده از بخشی از تصفیه‌خانه این شرکت برای تامین آب این مناطق به امضا رسید.

محمدرضا کرمی‌نژاد ادامه داد: این اقدام باعث می‌شود تا در طول شبانه روز، حدود ۲۰ هزار مترمکعب آب به شبکه تزریق شود.

 

 

وی افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شد بخش‌های فرآیندی اصلاح و بازسازی و به روز کردن دستگاه‌های این تصفیه‌خانه توسط پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان انجام شود.

کرمی نژاد با اشاره به تامین آب شرب پایدار در مناطق عین ۲، پردیس و ملاشیه اهواز ابراز امیدواری کرد: با اجرای این تفاهم‌نامه مشکلات آب در این مناطق برطرف شود.

 

 

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران باید به توسعه برسد

مدیر عامل فولاد ایران نیز در این نشست بابیان اینکه هفت سال است تامین آب منطقه ملاشیه و روستاهای اطراف اهواز به عهده این شرکت است اظهار کرد: خرداد ماه امسال که منطقه ملاشیه اهواز دچار مشکل افت فشار آب شد، این شرکت با تزریق یک هزارو ۴۰۰ متر مکعب در ساعت آب به شبکه، مشکل منطقه را حل کرد.

علی محمدی اضافه کرد: پس از رفع مشکل منطقه ملاشیه تصمیم گرفته شد تا بخشی از تاسیسات تصفیه خانه این شرکت در اختیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار گیرد که انعقادتفاهم‌نامه با هدف تامین آب پایدار برای مناطق حاشیه غرب اهواز ازجمله ملاشیه، عین ۲، پردیس و... صورت گرفت.

تعداد بازدید : ۵۲۷
(سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲) ۰۹:۴۷
http://news.abfakhz.ir/u/4sz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید