یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
سرویس : آب
کد خبر : ۵۴۲۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

عملیات آبرسانی به محله های علمدار و هفتن رامهرمز با تمام توان در حال انجام است

با توجه به قطعی آب محلات علمدار و هفتن از خط آزبست 200 میلیمتر طرح آبرسانی به شهر رامهرمز در راستای اتصال نقاط شبکه در اولین اقدام از محل مسجد امام خمینی (ره) و از سمت میدان ارشاد ، عملیات اجرایی را آغاز نموده و با نصب 2 سروصل تا این لحظه حدودا 60 درصد از مشترکین محلات ذکر شده مجددا به شبکه آبرسانی متصل شده اند.

عملیات آبرسانی به محله های علمدار و هفتن رامهرمز با تمام توان در حال انجام است
(چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۶

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مجری طرح آبرسانی شهر رامهرمز ، در خصوص مشکل پیش آمده طی روزهای اخیر و مشکل بی آبی و افت فشار در محله های علمدار و هفتن گفت: طی رایزنی ، مشورت و همفکری که با پرسنل آبفا رامهرمز و سایر مسئولین استانی انجام شد نهایتا بهترین راهکار و سریع ترین راه قابل اجرا تغییر چند سروصل و تغییر خط لوله آبرسانی بود که قسمت های اولیه انجام شده و در تلاشیم در اولین فرصت اقدامات نهایی را به ثمر رسانده و همه اشتراکات انشاالله به خطوط آبرسانی وصل شوند.

حیاتی افزود: با توجه به قطعی آب محلات علمدار و هفتن از خط آزبست 200 میلیمتر طرح آبرسانی به شهر رامهرمز در راستای اتصال نقاط شبکه در اولین اقدام از محل مسجد امام خمینی (ره) و از سمت میدان ارشاد ، عملیات اجرایی را آغاز نموده و با نصب 2 سروصل تا این لحظه حدودا 60 درصد از مشترکین محلات ذکر شده مجددا به شبکه آبرسانی متصل شده اند.

وی اذعان داشت: اتصال و سروصل سوم در حال انجام و اجرا است که امیدواریم با انجام این مهم و تغییر اتصال مشترکین از خط قدیم به خط جدید که به زودی اجرایی خواهد شد انشعابات باقیمانده در منطقه هفتن نیز به سیستم آبرسانی متصل گردند.

او تصریح کرد: قطعا با تمام توان و تلاشمان پیگیر رفع مشکلات هستیم و با نظر کارشناسان گرامی که از استان تشریف آورده اند و همچنین نظارت و پیگیری مسئولین محترم شهرستان به محض اتمام عملیات و حصول نتیجه قابل قبول ، اقدامات به آگاهی شهروندان عزیز رامهرمزی خواهد رسید.

مجری طرح آبرسانی شهر رامهرمز  با اشاره اینکه طی عملیات شبانه نسبت به اجرای یک سروصل در منطقه علمدار نیز اقدام و قسمت عمده ای از منازل این منطقه نیز به خطوط آبرسانی وصل شده است ، ادامه داد:  وظیفه ی خود می دانیم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل مشترکین باقیمانده اقدامات لازم را اجرا نماییم.

وی در پایان از حمایتهای بی بدیل مسئولین در آبفا استان خوزستان که تجهیزات و اتصالات لازم به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را در اولین فرصت ممکن تهیه کرده و در اختیار طرح قرار دادند و از صبر و حوصله ی مثال زدنی مردم شریف و اهالی بزرگوار محلات علمدار و هفتن  سپاسگزاری کرد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۰۹
(چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۶
http://news.abfakhz.ir/u/4tx
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید