شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۴۴۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

در نشست امور زنان آبفا و استانداری خوزستان عنوان شد؛ ارتقای سطح همکاری برای ترویج الگوی صحیح مصرف آب و زندگی سازگار با اقلیم

جلسه تبادل نظر امور زنان و خانواده آبفا و استانداری خوزستان با هدف ترویج الگوی صحیح مصرف آب و زندگی سازگار با اقلیم در استانداری خوزستان برگزار شد.

در نشست امور زنان آبفا و استانداری خوزستان عنوان شد؛ ارتقای سطح همکاری  برای ترویج الگوی صحیح مصرف آب و زندگی سازگار با اقلیم
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو؛ مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با تاکید بر اهمیت نقش بانوان در فرهنگ‌سازی مصرف آب هدف از برگزاری این جلسه را ارتقا سطح همکاری‌ها، تعامل و هم‌افزایی علمی، عملیاتی و اجرایی برای بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای تفاهم نامه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در برگزاری جلسات هماهنگی، تولید و نشر محتوا‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و نیز تهیه و توزیع بسته‌های تشویقی به خانواده‌ها از جمله محور‌ها و زمینه‌های همکاری خواهد بود.

حمید فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان ساخت: امور زنان و خانواده آبفا و استانداری خوزستان با تمام امکانات در کنار هم برای پیشبرد اهداف تلاش خواهند کرد.

در این جلسه دکتر مراد اسکندری، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اتخاذ شعار واحد جهت همکاری،  ارتباط با دانشگاه ها و برگزاری جشنواره آب به صورت منطقه ای را به منظور توجه بیشتر مردم به اهمیت آب وارتباط نزدیکتر مردم و دستگاههای اجرایی با مقوله آب و اصلاح الگوی مصرف آب پیشنهاد داد.

برگزاری کارگاههای آموزشی و بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب ویژه بانوان شاغل در حوزه صنعت آب از جمله اولویت های اجرایی این جلسه اعلام شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۷۵
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۳
http://news.abfakhz.ir/u/4ui
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید