یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۴۴۴
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

ورودی های فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز کاهش می یابد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعداد ورودی های فاضلاب به رودخانه کارون، با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه اهواز کاهش می یابد.

ورودی های فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز کاهش می یابد
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۳:۴۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه از 24 نقطه ورود فاضلاب به کارون، 14 نقطه در شرق و 10 نقطه در غرب اهواز قرار دارد اظهار کرد: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه اهواز از ریزش فاضلاب در 6 نقطه به رودخانه کارون جلوگیری می شود و تعداد نقاط به 12 مورد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای 12 نقطه ورود فاضلاب به کارون در دست انجام است که بر اساس پیش بینی صورت گرفته تا سال آینده به سرانجام می رسد.

کرمی نژاد افزود: فعالیت های عمرانی حوزه اصلاح شبکه جمع آوری فاضلاب اهواز در سه محور رفع نقاط ریزشی، اقدامات توسعه ای و احداث ایستگاه های پمپاژ فاضلاب برنامه ریزی و انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به رفع نقاط ریزشی و کاهش پس زدگی فاضلاب در معابر عمومی شهر اهواز بیان کرد: با اقدامات انجام شده سه هزار نقطه ریزشی فاضلاب به طور کامل برطرف شده و موارد احتمالی موجود به صورت انگشت شمار خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات توسعه ای در اصلاح شبکه فاضلاب اهواز گفت: طرح جامعه شبکه فاضلاب 61 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۶۰
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۳:۴۶
http://news.abfakhz.ir/u/4uj
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید