شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۴۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

تقویت ایستگاههای پمپاژ فاضلاب اهواز/ آب گرفتگی در سطح شهر مشاهده نشد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با ایجاد شرایط مناسب و با تقویت ایستگاه های پمپاژ فاضلاب هیچ گونه آبگرفتی قابل توجهی در سطح شهر رخ نداد.

تقویت ایستگاههای پمپاژ فاضلاب اهواز/ آب گرفتگی در سطح شهر مشاهده نشد
(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۲۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد، اظهار کرد: با شروع بارندگی بازدید میدانی از مناطق مختلف شهر آغاز شد و با توجه به برآوردی که انجام شد میانگین بارش در اهواز ده و نیم میلی متر بود که به جز در چند نقطه مانند پاداد و سپیدار به صورت جزئی هیچ آب گرفتی قابل توجهی در سطح معابر رخ نداد.

وی افزود: برای اینکه شرایط بهتری داشته باشیم از بارندگی گذشته تا کنون برخی ایستگاه ها تقویت شدند به طور مثال در پیچوار 4 پمپ جدید 750 کیلو وات نصب شد با این حال در کنار آن دو خط هزار میلی متری کنار آن نیمه کاره ماند و تا ده روز آینده تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از دیگر اقدامات انجام شده برای دفع سریع آب های سطحی تکمیل خط 180 جی آر پی کمپلو بود که با دو پمپ وارد مدار شد با این حال برای ایجاد شرایط بهتر تا ده روز آینده چهار پمپ دیگر به آن اضافه می شود.

کرمی نژاد تاکید کرد: منطقه کیانشهر همواره در بارندگی های گذشته به شدت دچار آب گرفتی می شد اما با اجرای خط 710 میلی متری این منطقه در حال حاضر هیچ گونه تجمع آبی در خیابان های رز و الحدید مشاهده نشده است، به طور کلی در بسیاری از نقاط که در بارندگی های گذشته آب گرفتگی داشتیم در این بارش تجمع آبی مشاهده نشد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۶۴
(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۲۱
http://news.abfakhz.ir/u/4vb
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید