شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۴۶۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل بیمه پرسنل آبفا خوزستان صورت گرفته است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جلسه با مدیران ادارات ابفا استان اظهار داشت: برای حل مشکل بیمه تامین اجتماعی پرسنل باید اقداماتی انجام شود؛ تا برای هیچ کدام از پرسنل حتی همکاران گرامی که شرف بازنشستگی هستند مشکلی به وجود نیاید و در مجموع باید مشکل بیمه پرسنل را یک بار برای همیشه برطرف کنیم.

اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل بیمه پرسنل آبفا خوزستان صورت گرفته است
(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۵۰
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمدرضا کرمی نژاد خاطر نشان کرد: اقداماتی و جلسات مکرری برگزار شده است تا بتوانیم موضوع بیمه پرسنل را یک بار برای همیشه برطرف کنیم و اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل بیمه پرسنل صورت گرفته است.
 
وی بیان کرد: برای حل مشکل عقب افتاده بیمه پرسنل همه معاونت ها و مدیران مسئول هستند تا مشکلات عقب افتادگی برطرف شود و بیمه پرسنل باید تا پایان سال پرداخت شود و هیچ قصوری قابل قبول نیست.
 
کرمی نژاد با اشاره به بهبود وضعیت شرکت با توجه با اقدامات انجام شده تصریح کرد: برای فروش پساب فاضلاب برنامه ریزی های  قابل توجهی انجام شده است و قطعا با برنامه ریزی انجام شده مشکلات مالی این شرکت برای همیشه برطرف می شود و این حاصل تلاش همه همکاران گرامی است.
 
لازم به ذکر است معاون منابع انسانی و مدیران مالی و حقوقی شرکت از اقدامات انجام شده توضیحی ارائه کردند و در پایان مهندس مرعشی مشاور مدیر عامل نیز از روند اداری کارهای انجام شده برای حل مشکل بیمه پرسنل توضیحات لازم را ارائه کردند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۵۹
(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۵۰
http://news.abfakhz.ir/u/4vl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید