دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۴۶۷
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل آبفای خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز خبر داد و گفت: عملیات ساخت این طرح از طریق فاینانس خارجی (کشور چین) انجام می‌شود.

تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۰۵
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در جلسه با پیمانکار فاینانس تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز اظهار داشت: عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با سرعت در حال اجرا است و برای افزایش جبهه های کاری پیمانکار باید متعهد باشد. 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب اهواز در حال حاضر به بیش از ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و ما برای روند اجرایی پروژه نیازمند منابع مالی هستیم.
 
کرمی نژاد خاطر نشان کرد: مشکلات مربوط به پیمانکار تصفیه خانه را تا پایان هفته در وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه با سرعت بیشتری فعال شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به افق طرح تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز گفت: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بخش قابل توجهی از  فاضلاب اهواز را تصفیه خواهد کرد و این گام مهمترین اقدام ما برای حذف ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در غرب اهواز است .
 
او با بیان اینکه برای تکمیل پروژه تصفیه خانه غرب اهواز باید شبکه، تصفیه خانه و ایستگاه‌های پمپاژ ساخته شود افزود: این تصفیه خانه با فاینانس خارجی ساخته می‌شود و این تصفیه خانه جمعیت ۵۲۲ هزار نفری را پوشش می‌دهد و ۱۵۶ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز می‌تواند دریافت و تصفیه کند.
 
کرمی نژاد  تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این تصفیه خانه ۳۹ میلیون یورو می باشد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۷۵
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۰۵
http://news.abfakhz.ir/u/4vx
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید