شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۴۶۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

اجرای مرحله اول استقرار مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای مرحله اول استقرار مدیریت دانش در این مجموعه خبر داد.

اجرای مرحله اول استقرار مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۵۴

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر محمدرضا کرمی نژاد به اهمیت استقرار این سیستم در مجموعه شرکت اشاره و اذعان داشت: در صنعت آب و فاضلاب طیف گسترده ای از متخصصان رشته های مختلف با بهره گیری از دانش، تخصص و تجربه ، مشغول به انجام پروژه های مختلف می باشند که در حین اجرا، دانش بسیاری در قالب اسناد و مدارک گزارش ها، دستورالعمل ها و ... ثبت می شود و قسمتی از دانش به دست آمده به صورت ناملموس بوده که در قالب تجربیات، روابط و مهارت ها در ذهن افراد باقی مانده و شانس کمی برای انتقال و بکارگیری مجدد آن ها وجود دارد و با خروج افراد از سازمان، این دانش نیز خارج خواهد شد.

وی افزود: مدیریت دانش با هدف خلق، ذخیره سازی، بازیابی و انتقال دانش مورد نیاز سازمان به وجود آمده است.

کرمی نژاد به اقدامات صورت گرفته جهت استقرار سیستم مذکور در شرکت اشاره کرد و ادامه داد: جهت آشنایی و درک کارکنان از اهمیت و ضرورت این مقوله، جلسات هم اندیشی نمایندگان دانش با مجموعه معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: در مرحله اول استقرار، جهت بررسی وضع موجود و تعیین عوامل موثر بر تصمیم گیری سازمان برای بکارگیری و بهبود مدیریت دانش ، نظرسنجی با استفاده از پرسشنامه شناسایی ارزیابان در بین کارکنان شرکت اعم از رسمی، پیمانی و حجمی در سطوح مختلف انجام گرفت.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۷۴
(چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۵۴
http://news.abfakhz.ir/u/4w3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید