دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۴۷۰
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره ‌برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: یکی از مجهزترین و بروزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان تا پایان سال به بهره ‌برداری می‌رسد
(شنبه ۹ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، هاشم امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در جریان سفر به استان خوزستان با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب آبادان یکی از مجهزترین و به‌روزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور اظهار کرد: خدمت به مردم شریف آبادان و خرمشهر در دستور کار وزارت نیروست که این توجه، نگاه ویژه وزیر نیرو و دولت سیزدهم را به این خطه نشان می‌دهد.

 امینی در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان در بحث تامین آب و مشکلات فاضلاب این شهرستان گفت: تامین آب شرب با کیفیت در خوزستان از اولویت‌های وزارت نیرو به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: روند تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان از آغاز دولت سیزدهم بعد از سال‌ها وقفه وارد فاز اجرایی شد و این عزم و اراده برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان مورد عنایت رئیس محترم جمهوری و پیگیری‌های مکرر وزیر نیرو است و برای حل مشکلات آب و فاضلاب بدون وقفه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به‌ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا باقی‌مانده پروژه فاضلاب خرمشهر و آبادان از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴۲۰۰ میلیارد تومان که ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲۴۰۰ میلیارد تومان برای آبادان است را اجرایی خواهد کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۲۵
(شنبه ۹ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/4wa
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید