شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۴۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

حضور فعال آبفا خوزستان در نمایشگاه بحران، ایران قوی؛ مستندسازی توانمندیها و تجربیات مدیریت بحران آبفا خوزستان در تاسیسات آبرسانی و فاضلاب

شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با برپایی غرفه ای در دومین نمایشگاه رویداد مدیریت بحران ، ایران قوی آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی درباره موضوعات مدیریت بحران ، مدیریت مصرف، آموزش همگانی را به نمایش گذاشته و کارشناسان این شرکت در غرفه پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بودند.

حضور فعال آبفا خوزستان در نمایشگاه بحران، ایران قوی؛ مستندسازی توانمندیها و تجربیات مدیریت بحران آبفا خوزستان در تاسیسات آبرسانی و فاضلاب
(دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲) ۱۴:۴۸

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بهنام پریچه مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خوزستان با اشاره به اینکه  مدیرعامل محترم شرکت جناب دکتر کرمی نژاد برای حضور شرکت در نمایشگاه دستور و تاکید داشتند، اظهار داشت:  در این غرفه کارشناسان اعزامی شرکت در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص نحوه کنترل کیفیت آب در مواقع بحران به بازدیدکنندگان ارائه می دادند.   

پریچه اذعان کرد : مستندسازی توانمندیها و تجربیات مدیریت بحران شرکت آبفا خوزستان در تاسیسات آبرسانی نیز از کارهای شاخصی بود که در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شد.

مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان با اشاره به فعالیتهای زیست محیطی آبفا خوزستان در زمینه جلوگیری از ورود فاضلاب به منابع آبی اظهار داشت : بهره برداری از تصفیه خانه های مدرن فاضلاب در شهرهای استان و همچنین احداث  تصفیه خانه فاضلاب در قالب فاینانس بین المللی در شهرهای ساحلی استان را از دیگر اقدامات آبفا خوزستان در راستای اهداف زیست محیطی عنوان داشت. 

وی یادآور شد : توزیع بروشورهای صرفه جویی و معرفی روش های بهینه سازی مصرف آب به دانش آموزان و اهدا کتابهاب به چاپ رسیده شرکت آب و فاضلاب در خصوص مدیریت مصرف ، پخش کلیپ پروژه فاضلاب اهواز، جهاد آبرسانی و رفع بحران بی آبی در ملاشیه از دیگر بخش های ارائه شده در غرفه آبفا خوزستان بود.

گفتنی است؛ در طول برگزاری این نمایشگاه احمد وحیدی، وزیر کشور، محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سید اعتضاد مقیمی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزرات نیرو و معاون عمرانی استانداری خوزستان  از غرفه آبفا استان خوزستان در این نمایشگاه بازدید کردند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۱۰
(دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲) ۱۴:۴۸
http://news.abfakhz.ir/u/4wl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید