دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۴۷۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

۱۰ پروژه آبرسانی در اندیکا و روستاهای اطراف آن در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای ۱۰ پروژه آبرسانی با پیشرفت ۵۰ درصد در اندیکا و روستاهای اطراف خبر داد.

۱۰ پروژه آبرسانی در اندیکا و روستاهای اطراف آن در حال اجرا است
(یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲) ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف آن اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۱۳ پروژه فعال آب شرب برای شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف اجرایی شده بود که ۳ پروژه آن تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است و ۱۰ پروژه آن با پیشرفت ۵۰ درصد در حال کار می باشد و با تکمیل این پروژه ها آب شرب شهرستان اندیکا و  روستاهای اطراف بعد از سال ها برطرف می شود.

وی افزود: ۱۲۰۰  متر خط لوله آبژدان برای تامین آب شرب این منطقه از فردا اجرایی می شود؛ و امروز طی جلسه با شهردار این منطقه روند اجرایی این پروژه از فردا آغاز می شود.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دیگر پروژه آبرسانی در شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: خط ۴۰۰ میلیمتر از چال شیخ احمد تا مخازن تخت مشکان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تامین لوله شده و اجرای پروژه آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خط ۳۵۰ میلی متری از چگارمان تا قاسم آباد از پایان هفته با برطرف شدن معارضین عملیات اجرایی آن آغاز می شود که تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰   اجرا شده است که ۵۰۰ متر آن لوله مورد نیاز آن تامین و در محل اجرای پروژه دپو شده است.

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: خط ۵۰۰ میلی‌متر از جزیره کوشک دریاچه سد شهید عباسپور تا چال شیخ یک کیلومتر آن اجرا شده است و ۳ کیلومتر لوله آن تامین شده است؛ که با اجرای این پروژه آب روستاهای  حوزه مرکزی اندیکا و شهر قلعه خواجه  تامین می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تاکید به پیمانکاران آبرسانی در این شهرستان افزود: به هیچ عنوان پیمانکاران در بخش آبرسانی به روستاها نباید کار اجرایی را تعطیل کنند و  با تکمیل طرح جامع آب این مناطق باید ۲۴ ساعت تامین گردد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۸۹
(یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲) ۱۲:۴۳
http://news.abfakhz.ir/u/4wx
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید