شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۴۸۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

تقدیر از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان به مناسبت گرامیداشت روز زن

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مقام مادر با حضور دکتر محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده و بانوان شاغل در این شرکت ، مراسمی برگزار و از همکاران شاغل در ستاد تقدیر شد.

تقدیر از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان به مناسبت گرامیداشت روز زن
(دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۱۱

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در مراسمی که به منظور تقدیر از بانوان این شرکت برگزار شد،  دکتر کرمی نژاد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مقام مادر و  مصادف شدن  آن با میلاد امام خمینی(ره) گفت:  سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام ، حضرت فاطمه زهرا ( س ) به عنوان روز مادر و زن، بهانه ای است برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه کبری ( س ) برای تربیت فرزندان در راستای بنا نهادن خانواده ای مستحکم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال جاری افزود : واژه مرد و زن در شرکت آب و فاضلاب معنایی ندارد و تمامی پرسنل فارغ از جنسیت دوشادوش یکدیگر برای ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز ، کسب رضایت مردم و در نهایت کسب رضای پروردگار گام بر می دارند و زحمات بی شائبه بانوان در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بر کسی پوشیده نیست .

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و از بانوان شاغل در این شرکت با اهداء شاخه گل تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است: پخش کلیپی از فعالیت بانوان شاغل شرکت، تقدیر از بانوان پیشکسوت ستاد شرکت آبفا و گزارشی از اقدامات حوزه بانوان از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم بزرگداشت مقام زن شرکت آبفا خوزستان بود.

خاطر نشان می شود همزمان با این جلسه ، جلسات مشابهی در امور های تابعه این شرکت نیز برگزار و از بانوان شاغل تقدیر بعمل آمد .

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۵۴
(دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۱۱
http://news.abfakhz.ir/u/4x7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید