شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
سرویس : آب
کد خبر : ۵۵۰۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تامین آب آشامیدنی و اجرای طرح های فاضلاب مهم ترین تعهد های آبفای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مهم ترین تعهد های این شرکت در برابر قانون را تامین آب آشامیدنی سالم و اجرای طرح های فاضلاب در استان عنوان کرد.

تامین آب آشامیدنی و اجرای طرح های فاضلاب مهم ترین تعهد های آبفای خوزستان
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۴۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی تقویت بدنه و ساختار اجرایی شرکت آب و فاضلاب خوزستان را از جمله کار های در دستور کار عنوان کرد و گفت: تلاش می شود در چارچوب کار های کارشناسی و تخصصی، خدمات رسانی شرکت آبفای استان به مشترکان و همچنین اجرای طرح ها با روندی مطلوب، پشتیبانی و تداوم داشته باشد.

وی افزود: مجموعه ای از کارگران و کارشناسان متعهد و متخصص در شرکت آب و فاضلاب خوزستان فعالیت دارند که بهره گیری از توان این نیرو ها می تواند در بهبود خدمات دولت به مردم تاثیرگذار باشد.

علیدادی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب خوزستان برابر قانون در زمینه های مختلفی به مردم استان تعهد دارد، ادامه داد: مهمترین آن، تامین آب آشامیدنی سالم و همچنین اجرای طرح های فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اضافه کرد: دوره جدیدی از مدیریت جهادی در این مجموعه خدمات رسان شروع شده که همواره به حمایت مردم نیاز دارد تا برابر برنامه ریزی های انجام شده، عقب ماندگی های پیش آمده در زمینه طرح های آبرسانی و همچنین فاضلاب، تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی به فعال بودن جبهه های کاری مختلف در قالب طرح جامع فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که این طرح با برنامه ریزی کارشناسی، پشتیبانی دولت و همکاری شهروندان به سرانجام می رسد و در این زمینه شرکت آبفای خوزستان با همه ظرفیت با بهره گیری از توان نیروی انسانی متعهد و متخصص پای کار خواهد بود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۳۵
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۴۶
http://news.abfakhz.ir/u/4ya
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید