یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۵۰۷
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

توجه ویژه دولت برای رفع مشکل فاضلاب خوزستان/ اجرای ۶۰ درصدی طرح شبکه فاضلاب اهواز و حومه

استاندار خوزستان گفت: ۶۰ درصد طرح فاضلاب اهواز و حومه اجرا شده و اکنون نیز مجری طرح غدیر به عنوان مدیرکل آبفا منصوب شده که فردی خوش فکر است؛ امیدواریم با همکاری دیگر افراد دلسوز ، در این حوزه مشکلات برطرف شوند.

توجه ویژه دولت برای رفع مشکل فاضلاب خوزستان/ اجرای ۶۰ درصدی طرح شبکه فاضلاب اهواز و حومه
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۲۳

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسینی محراب  حل چالش فاضلاب را از مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌ها نظیر شبکه فاضلاب باید قبل از حضور شهروندان در شهر ایجاد شوند.

وی طرح فاضلاب را یکی از بزرگترین طرح‌های خوزستان دانست و افزود: این طرح در شرایطی که مردم در شهر زندگی می‌کنند به همت دولت در حال اجرا است.

حسینی محراب ضمن عذرخواهی بابت حفاری‌های ایجاد شده برای اجرای طرح فاضلاب در اهواز بیان کرد: طرح فاضلاب اهواز ناقص بود و پس از هر بارندگی مشکلات زیادی ایجاد می‌شد.

وی با بیان اینکه مجوز حفاری داده نمی‌شود مگر اینکه طرح قبلی اجرا شود، گفت: قبلا برخی پیمانکاران قوی عمل نکردند و این امر منجر به آسیب‌هایی شد؛ اکنون دولت اعتباراتی اختصاص داده تا با شارژ پیمانکاران، ۴۰ درصد فاضلاب اهواز و حومه اجرا شود.

استاندار خوزستان به آغاز طرح تصفیه خانه فاضلاب شمال شرق خوزستان با حضور وزیر نیرو اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح ضمن رفع مشکل، اشتغال خوبی به همراه خواهد داشت.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۰۶
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۲۳
http://news.abfakhz.ir/u/4yh
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید