شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۰
سرویس : آب
کد خبر : ۵۵۱۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

به منظور تامین و پایداری آب شرب خوزستان؛ توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور تأمین و پایداری آب شرب ، پروژه های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک تسریع می شود و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

به منظور تامین و پایداری آب شرب خوزستان؛ توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲) ۱۱:۳۰
 
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، صابر علیدادی در حالی که در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب اندیمشک سخن می گفت، توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان را مهم ترین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان معرفی و اظهارداشت: عملیات احداث ۱۱ حلقه چاه آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک تسریع و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

 

وی با اشاره به این که حفر این چاه های آب در کم ترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور تکمیل و به بهره برداری می رسد، افزود: با بهره برداری کامل از این طرح شاخص آبرسانی، توسط مجموعه آبفا خوزستان، مناطق مختلف شهر اندیمشک از آب پایدار با فشار و کیفیت مناسب برخوردار می شوند.

 

علیدادی آغاز حفاری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در شهرستان اندیمشک را یک خدمت بزرگ و ماندگار دانست و ادامه داد: با حفاری و بهره برداری از چاه های جدید آب ، فشار آب در شهرستان اندیمشک به میزان قابل توجهی تقویت و شاهد افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه خواهیم بود‌.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با اشاره به آغاز عملیات احداث مخزن یک هزار متر مکعبی شهر آزادی، تکمیل و بهره برداری از این طرح را اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دانست و بیان کرد: با بهره برداری از این طرح شهروندان فشار و کیفیت آب شهر آزادی به میزان قابل توجهی استاندارد سازی و تفویت می گردد‌‌.

 

علیدادی با اشاره به اجرای طرح بزرگ محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خوزستان و قدرانی از نقش سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در تامین امنیت و رفع محرومیت مناطق کم تر توسعه یافته، عنوان کرد: مناطق روستایی شهرستان اندیمشک نیز تحت پوشش این طرح شاخص آبرسانی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در شهرستان اندیمشک آغاز شده است‌ و بهره برداری کامل از آن، سبب تقویت و افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه می شود.

 

وی با اشاره به پیش بینی و اجرای چندین طرح بزرگ و شاخص در حوزه آبرسانی و قدردانی از پیگیری مسئولان محلی شهرستان اندیمشک، گفت: امروز و در حوزه آبرسانی و فاضلاب شهرستان اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شبانه روزی شده است و برنامه ریزی لازم برای تسریع در روند اجرایی این طرح ها با جدیت انجام شده است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خاطر نشان کرد:  با بهره برداری کامل از این طرح های شاخص حوزه آبرسانی و فاضلاب، بسیاری از مشکلات کنونی شهرستان اندیمشک در حوزه خدمات آب و فاضلاب رفع و این شهرستان گامی مهم در مسیر توسعه و آبادانی برداشته و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه به میزان قابل توجهی تقویت 
می گردد.
 
علیدادی عنوان کرد: به همین جهت حضور در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفت تا با حضور در شهرستان و دیدار با فرماندار اندیمشک، روند اجرای این طرح ها بررسی و شاهد تکمیل و بهره برداری از طرح های شاخص حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک در کم ترین زمان ممکن باشیم و بتوانیم اسباب رضایت شهروندان را بیش از گذشته از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تامین کنیم.

 

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۱۲
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲) ۱۱:۳۰
http://news.abfakhz.ir/u/4ys
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید